سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به کرونا در هند به صورت انفجاری پیش نمی رود

به گزارش وبلاگ اندورید، سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد: آمار ابتلا به ویروس کرونا در هند و جنوب آسیا در هر سه هفته، دو برابر می گردد اما این آمار به صورت انفجاری پیش نمی رود.

سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به کرونا در هند به صورت انفجاری پیش نمی رود

روز شنبه رسانه های هندی، مایک رایان کارشناس ارشد سازمان دنیای بهداشت گفت: در جنوب آسیا، نه تنها در هند، بلکه در بنگلادش، پاکستان و سایر کشورهای این منطقه، بیماری همه گیر کرونا به صورت انفجاری پیش نرفته است،اما این خطر همچنان وجود دارد.

سومیا سوامیناتان دانشمند ارشد سازمان دنیای بهداشت گفت: 200 هزار مورد ابتلا به کرونا در هند به نظر عظیم می آید، اما با توجه به جمعیت این کشور (یک میلیارد و 300 میلیون نفر) ، این آمار معتدل است. در همین حال هند با عبور از ایتالیا به ششمین کشور در دنیا با آمار بالای کرونا تبدیل شده است.

گزارش وزارت بهداشت هند حاکی است:، در 24 ساعت گذشته تعداد 9 هزار و 887 مورد ابتلا به کرونا در این کشور به ثبت رسیده است و به این ترتیب مجموعا 236 هزار و 657 نفر در هند به کرونا مبتلا شده اند.این بالاترین آمار روزانه ابتلا به کرونا در هند از زمان شناسایی آن در این کشور است.

بیشتر موارد جدید کرونا در هند در مناطق روستایی این کشور گزارش شده است. صدها هزار کارگر هندی پس از دو ماه قرنطینه و به دلیل نبود درآمد به خانه های خود در روستاهای دور و نزدیک بازگشته اند و کرونا را به این مناطق منتقل نموده اند. قرنطینه هند ابتدا به صورت سراسری اجرایی شد و چهار بار تمدید شد. اکنون این قرنطینه به مناطق پر خطر محدود شده است. مقامات هندی خدمات ریلی و پروازهای داخلی را به صورت محدود از سر گرفته اند و با شروع فعالیت کارخانه ها و مغازه ها موافقت نموده اند.

همچنین انتظار می رود از امروز، پاساژها و مکان های مقدس و مذهبی در هند با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از اجتماع جمعیت، باز شوند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به کرونا در هند به صورت انفجاری پیش نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به کرونا در هند به صورت انفجاری پیش نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید