رونمایی از کتاب رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس

به گزارش وبلاگ اندورید، استاندار خراسان جنوبی از رونمایی کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه ملی جهادگران شهرستان فردوس اطلاع داد.

رونمایی از کتاب رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس

قناعت استاندار خراسان جنوبی در نشست آنالیز آخرین اقدامات در زمینه برپایی اجلاسیه ملی جهادگران که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ائمه آدینه و فرماندار شهرستان فردوس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری فردوس برگزارشد، گفت: از آن جایی که محور کار در این اجلاسیه، رهبر معظم انقلاب است، این جلسه از قداست خاصی برخوردار است.

او با تأکید بر این که میزبانی این اجلاسیه، افتخار بزرگی برای استان است، اضافه کرد: انتظار این است که در انجام مقدمات برپایی این همایش از حالت صرف اداری خارج شده و همه دستگاه ها به صورت جهادی و دلسوزانه پای کار بیایند.

بیشتر بخوانید

  • برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهریور

قناعت بر تعامل، هماهنگی و انسجام دستگاه ها در انجام کار های مربوط به اجلاسیه تأکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حضور مهمانان ویژه در این اجلاسیه، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی جامع از فرصت حضور مهمانان این مراسم به خوبی برای استان استفاده کنیم.

او بر تبیین موضوع برگزاری اجلاسیه با استفاده از فرصت رسانه ها تأکید کرد و ادامه داد: اجلاسیه، احتیاج به اطلاع رسانی وسیع و در شأن جایگاه مقام عظمای ولایت، مردم انقلابی و گروه های جهادی دارد.

قناعت با اشاره به برنامه هایی که برای پوشش اخبار این اجلاسیه در صدا و سیمای استان شروع شده، توضیح داد: ضروری است رسانه ها به طور جدی به این موضوع ورود پیدا نموده و از ظرفیت فضای مجازی هم باید به خوبی استفاده گردد.

استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که در این اجلاسیه، مبدأ یک حرکت مهم و شروع به کار گروه های جهادی در کشور معین می گردد، گفت: خراسان جنوبی باید برای برپایی این اجلاسیه که در آن از کتاب رهبر معظم انقلاب رونمایی می گردد، به خود ببالد.

به گفته قناعت؛ این مراسم، اتفاقی بزرگ در تاریخ استان است که آورده های فراوانی برای خراسان جنوبی و شهرستان فردوس به همراه دارد.

وبلاگ اندورید خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از کتاب رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید