دوره بین المللی آموزش ستاره شناسی ایران در بوشهر برگزار گردید

به گزارش وبلاگ اندورید، بوشهر- خبرنگاران- نخستین دوره آموزش ستاره شناسی NASE (موسسه ای بین المللی در زمینه ستاره شناسی) ایران روز چهارشنبه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاتمه یافت.

دوره بین المللی آموزش ستاره شناسی ایران در بوشهر برگزار گردید

به گزارش وبلاگ اندورید، رئیس دانشگاه خلیج فارس درگفت وگو با وبلاگ اندورید گفت: این دوره به مدت چهار روز و به میزبانی مشترک رصدخانه مهر و دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار گردید.

عبدالمجید مصلح اضافه نمود: نخستین دوره آموزش ستاره شناسی NASE در ایران با حضور 2 مدرس بین المللی ستاره شناسی (رزا ماریا) استاد دانشگاه بارسلونا و رئیس موسسه NASE و کورینا توما (استاد دانشگاه کلوژ رومانی) برگزار گردید.

مصلح گفت: این دوره با شرکت بیش از 50 نفر از معلمان و منجمان سراسر کشور در دانشگاه خلیج فارس برگزار گردید.

وی اضافه نمود: این دوره به صورت تدریس عملی ابزارهای نجومی و آموزشی و با هدف ایجاد یک شبکه آموزشی به مرکزیت ایران در خاورمیانه انجام و در نهایت برای شرکت کنندگان این دوره گواهی آموزشی ستاره شناسیNASE صادر شد.

مصلح گفت: در این دوره 11 نفر از استادان و مدرسان ستاره شناسی استان نیز به عنوان مدرس کارگاه های علمی حضور داشتند و پس از گذراندن چهار روز کارآموزی پیروز به کسب گواهینامه بین المللی آموزش ستاره شناسی از اتحادیه جهانی نجوم شدند.

اختتامیه این دوره روز گذشته با حضور مهندس احمد دالکی، پدر علم نجوم ایران، در سالن رئیسعلی دلواری دانشکده مهندسی دانشگاه خلیج فارس برگزار گردید.

6043/7212

منبع: ایرنا

به "دوره بین المللی آموزش ستاره شناسی ایران در بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره بین المللی آموزش ستاره شناسی ایران در بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید