درخواستی برای تغییر کاربری تأسیسات گردشگری در مازندران نداشتیم

به گزارش وبلاگ اندورید، معاون گردشگری مازندران گفت: هیچ درخواستی برای تغییر کاربری تأسیسات گردشگری در استان ارسال نشده است.

درخواستی برای تغییر کاربری تأسیسات گردشگری در مازندران نداشتیم

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، مهران حسنی عصر پنجشنبه 23 مرداد 99 گفت: گردشگری این روزها در همه جای دنیا آسیب جدی دیده و استان مازندران با داشتن بیش از 4هزار واحد تأسیسات گردشگری، قطعاً متحمل فشارهای اقتصادی زیادی خواهد شد.

او شرح داد: فرایند ساخت ویلاهای شخصی در مازندران در سال های گذشته، استان را به خانه دوم مردم ایران تبدیل کرده و این موضوع آسیب زیادی به فعالیت تأسیسات گردشگری و اقتصاد استان وارد کرده است.

معاون گردشگری مازندران با اشاره به بیماری کرونا گفت: نظارت ها را دو برابر شرایط عادی ادامه می دهیم و با واحدهای غیرمجاز و متخلف برخورد می شود.

او اضافه نمود: ایجاد حس ناامیدی در شرایط پیچیده بیماری کرونا هیچ کمکی به حل موضوعات پیش رو نمی کند و قطعاً با همدلی و رعایت پروتکل های بهداشتی روزهای خوبی را برای این صنعت مهم و اثرگذار پیش بینی می کنیم.

حسنی تأکید کرد: تمام واحدهای اقامتی استان بر اساس پروتکل های بهداشتی در شرایط زرد به صورت 50 درصد فعالیت می کنند، در شرایط قرمز نیز فعالیت خود را متوقف خواهند کرد.

او گفت: باهمت بهره برداران و سرمایه گذاران تأسیسات گردشگری، تا به امروز تعدیل نیرو در تأسیسات گردشگری استان گزارش نشده است.

منبع: میراث آریا

به "درخواستی برای تغییر کاربری تأسیسات گردشگری در مازندران نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواستی برای تغییر کاربری تأسیسات گردشگری در مازندران نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید