خط و نشان برای استقلال با کنایه به پرسپولیس؛ معادلات لیگ را تغییر دادیم

به گزارش وبلاگ اندورید، مربی تیم فوتبال طرفدار با بیان اینکه در پی این هستیم تا یک بازی هجومی را برابر استقلال انجام بدهیم گفت: تمام تمرکزمان برد برابر استقلال است.

خط و نشان برای استقلال با کنایه به پرسپولیس؛ معادلات لیگ را تغییر دادیم

به گزارش وبلاگ اندورید ایمان عالمی در مورد ملاقات روز شنبه این تیم برابر استقلال گفت: با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد ملاقات ما برابر استقلال بسیار حساس است. بازی سختی در پیش خواهیم داشت و در پی این هستیم تا بتوانیم با یک بازی زیبا و منطقی به هدفمان دست پیدا کنیم و موقعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم.

مربی تیم طرفدار در واکنش به اینکه گفته می گردد شاید استقلال این ملاقات را فدای دربی کند، گفت: بعید می دانم با توجه به وضعیتی که استقلال دارد این تیم بخواهد مقابل ما محتاط بازی کند. آنها در پی برد هستند تا بتوانند موقعیت خود را در جدول حفظ نموده و به قهرمانی امیدوار باشند. ما هم انگیزه های زیادی داریم، حریف را بررسی نموده ایم و در پی این هستیم تا بتوانیم مقابل استقلال به برد دست پیدا کنیم.

وی یادآور شد: استقلال روند رو به رشدی پیدا نموده است؛ خط دفاع بسیار خوبی دارد و کاملاً بازیکنان از هم شناخت خوبی پیدا نموده اند. اگر چه دو بازیکن با کیفیت خارجی این تیم به محرومیت مقابل ما بازی نخواهند کرد اما دست ساپینتو برای جابجایی نفرات باز است و به طور حتم برترین ها را مقابل ما به میدان خواهد فرستاد.

عالمی ادامه داد: استقلال این روزها درگیر مسائل مدیریتی شده است. نگرانی آنها از حذف در آسیا، کسر امتیاز و بسته شدن پنجره جابجایی شرایط این تیم را بحرانی نموده اما با تمام این اتفاقات و نگرانی ها، ساپینتو بازیکنانش را از لحاظ روحی و روانی آماده نگه داشته و می بینیم که در هر بازی عملکرد فوق العاده ای دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید استقلال را در استادیوم آزادی و مقابل طرفدارانشان شکست دهید؟ گفت: ما در پی یک بازی زیبا توأم با برد هستیم و تلاشمان را می کنیم که نتیجه لازم را به دست بیاوریم. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند از موقعیت های بدست آمده به خوبی استفاده نمایند.

تیم طرفدار با شکست دادن پرسپولیس معادلات این تیم و حتی جدول را تغییر داد. آیا می توانید استقلال را هم به سرنوشت پرسپولیس دچار کنید؟ مربی تیم طرفدار در پاسخ به این سوال تاکید نمود: آن بازی تمام شد. ما پرسپولیس را شکست دادیم و تغییر زیادی در جدول ایجاد کردیم. هدفمان پیروزی برابر استقلال است. البته کار سختی در پیش داریم. تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم نمایش قابل قبولی ارائه دهیم.

عالمی در سرانجام درباره برنامه استقلال برای تقدیر از او و شاهرخ بیانی گفت: این کار پسندیده ای است که امیدوارم در فوتبال ما ادامه دار باشد. ما سال ها برای استقلال بازی کردیم. امیدوارم توانسته باشیم برای استقلال مفید باشیم. از باشگاه بابت چنین برنامه ای تشکر می کنیم و خوشحالم که یک بار دیگر مورد تشویق طرفداران استقلال قرار خواهیم گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "خط و نشان برای استقلال با کنایه به پرسپولیس؛ معادلات لیگ را تغییر دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان برای استقلال با کنایه به پرسپولیس؛ معادلات لیگ را تغییر دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید