خثنی سازی حمله با سلاح سرد به مقر وزارت کشور تونس

به گزارش وبلاگ اندورید، نیرو های امنیتی تونس از خنثی کردن یک عملیات حمله با سلاح سرد مقابل مقر وزارت کشور خبر دادند.

خثنی سازی حمله با سلاح سرد به مقر وزارت کشور تونس

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از رادیو موازییک اف ام تونس، ماموران امنیتی تونس اظهار داشتند ظهر امروز در مقابل مقر وزارت کشور در رباط، مرکز تونس یک مرد جوان را دستگیر کردند که قصد داشت با وجود سلاح سرد در لباس خود به داخل این ساختمان برود و با وزیر کشور تونس ملاقات کند.

روزنامه الشروق نیز در مورد ابعاد این حمله نوشت: فردی که قصد داشت با چاقو به یکی از نیرو های امنیتی مقابل مقر وزارت کشور حمله کند، با شیلک گلوله به یکی از پاهایش زخمی شده و با تدابیر شدید امنیتی به بیمارستان منتقل شد.

شاهدان عینی این اتفاق نیز در صفحات اجتماعی خود اظهار داشتند تعداد زیادی از نیرو های امنیتی تونس مقابل ساختمان وزارت کشور تونس به سمت یک مرد جوان تیراندازی کردند.

قیس سعید، رئیس جمهور تونس شب 25 ژوئیه امسال طی تصمیم ناگهانی که از تلویزیون این کشور پخش شد، اظهار داشت هشام المشیشی، نخست وزیر این کشور را برکنار و فعالیت مجلس را تعلیق می نماید. بعد از اقدامات شبه کودتایی قیس سعید، مردم تونس به اقدامات او اعتراض نموده و شهر ها و استان های این کشور در این روز ها شاهد تظاهرات مردمی علیه قیس سعید هستند. اکثریت احزاب سیاسی تونس این تصمیمات رئیس جمهوری را رد نموده و آن را کودتا علیه قانون اساسی توصیف کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خثنی سازی حمله با سلاح سرد به مقر وزارت کشور تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خثنی سازی حمله با سلاح سرد به مقر وزارت کشور تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید