خبرنگاران رتبه یک فروش پروازهای ترکیش در سال 2018

به گزارش وبلاگ اندورید، کسب رتبه یک فروش پروازهای ترکیش 2018 برای خبرنگاران

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خبرنگاران برای چندمین سال پیاپی پیروز به کسب مقام اول فروش پروازهای ترکیش در سال 2018 شده است.

خبرنگاران رتبه یک فروش پروازهای ترکیش در سال 2018

به رسم عادت شرکت ترکیش ایرلاین سالانه آمار و ارقامی از فروش خود در زمینه های مختلف در تمامی قاره ها آنالیز می نماید و بنابر نتایج بدست آمده از این آمار شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی وبلاگ اندورید توانسته است رتبه یک فروش پروازهای این شرکت را بدست بیاورد.

وبلاگ اندورید، رتبه یک فروش پروازهای ترکیش 2018

به لطف شما همراهان عزیز، شرکت مسافرتی وبلاگ اندورید شاهد یکی از دست آوردهای بزرگ بین المللی شده است. شرکت هواپیمایی ترکیش مانند همواره با شعار جهان خود را گسترش دهید یا به زبان انگلیسی Widen your world در سال 2018 آژانس های همکار خود را دسته بندی کرده و به برترین آن ها لوح تقدیری اعطا کرده است.

معرفی شرکت هواپیمایی وبلاگ اندورید

در سال 1933 به دستور آتاتورک شرکتی به نام ترکیش ایرلاینز در راستای برنامه های مدرن سازی ترکیه نیز تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی در این مدت زمانی که در حال فعالیت است جوایز متعددی را دریافت کرده است. این شرکت در سال 2015 به عنوان یکی از بهترین شرکت های خدمات هوایی در اروپا و چهارمین ایرلاین برتر جهان نیز شناخته شد. روزانه 300 پرواز به مقاصد مختلف در سراسر جهان و در قاره ها اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات متحده و از جمله کشور ایران پرواز مستقیم دارد. در سال های اخیر همکاری های خوبی بین شرکت هواپیمایی ترکیه و ایران اجرا شده تا امکان استفاده ایرانیان از این خط هواپیمایی را تسهیل کند.

در تفاهم نامه ای که اوایل سال 96 صورت گرفت شهروندان ایرانی می توانند با استفاده از کارت شتاب بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاینز را به مقاصد بین المللی خریداری نمایند. در مطلب (خرید بلیط ترکیش ایرلاین با کارت شتاب امکان پذیر شد) می توانید در خصوص جزئیات این خبر بیشتر بدانید.

منبع: الی گشت

به "خبرنگاران رتبه یک فروش پروازهای ترکیش در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رتبه یک فروش پروازهای ترکیش در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید