ترس سرمربی پرسپولیس 4 روز دیگر به انتها می رسد

به گزارش وبلاگ اندورید، یحیی گل محمدی نگران استفاده از بازیکنان تاجیک است و این نگرانی همچنان ادامه دارد. سرمربی پرسپولیس در نشست خبری دیروز خود صراحتا تاکید نمود از بازی دادن بازیکنان تاجیک هراس داشته و می ترسد تیم های دیگر با استفاده از این نفرات در ترکیب علیه پرسپولیس شکایت نمایند.

ترس سرمربی پرسپولیس 4 روز دیگر به انتها می رسد

این درحالی است که گل محمدی با باز شدن پنجره جابجایی زمستانی می تواند از این بازیکنان استفاده کند. اگرچه سازمان لیگ مجوز استفاده از بازیکنان تاجیک را به پرسپولیس داده بود، اما یحیی گل محمدی ریسک نکرد.

یحیی نگران است در صورت استفاده از تاجیک ها، تیم های حریف از حضور آن ها در ترکیب پرسپولیس شکایت نمایند و با توجه به این نکته که پنجره پرسپولیس هنگام جذب این دو بازیکن بسته بوده و با استناد به نحوه جدایی این دو بازیکن از تیم استقلال تاجیکستان که شامل بند قانونی بازیکن آزاد نمی شوند، تیم های دیگر دنبال سه بر صفر کردن نتیجه بازی باشند، اما این نگرانی یحیی گل محمدی بلافاصله پس از باز شدن پنجره جابجایی زمستانی رفع می گردد، البته به این شرط که اوساگونا پنجره را نبندد.

لازم به ذکر است 26 دی روز شروع جابجایی زمستانی لیگ بیست و یکم است و یحیی می تواند هم در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن (27 دی) و هم در بازی با فولاد (2 دی) از صفروف و هنانوف بدون دغدغه و نگرانی بازی بگیرد.

طرفداری

منبع: فرارو

به "ترس سرمربی پرسپولیس 4 روز دیگر به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس سرمربی پرسپولیس 4 روز دیگر به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید