تجلیل از بانوان و جوانان نخبه توانمندی آنان را افزایش می دهد

به گزارش وبلاگ اندورید، کلثوم غفاری، ظهر شنبه، در مراسم تجلیل از بانوان و جوانان نخبه استان که در سالن تبلیغات اسلامی گلستان برگزار گردید، اظهار کرد: کمیته تجلیل از بانون و جوانان استان که متشکل از چند دستگاه اجرائی است با شعار دولت، جوانگرایی، امید به آینده و افتخار به گذشته سعی دارد تا با برگزاری مراسم تجلیل از این افراد گام کوچکی در جهت افزایش امید در جامعه برای این دو قشر بردارد.

تجلیل از بانوان و جوانان نخبه توانمندی آنان را افزایش می دهد

وی اضافه کرد: بیش از 50 جوان و بانوی نخبه از سوی دستگاه های اجرائی استان به این کمیته معرفی گردیده اند که سهم هر دستگاه اجرائی سه نفر بوده است.

غفاری ادامه داد: برگزاری چنین مراسمی علاوه بر قدرانی موجب افزایش امید به زندگی در جوانان و بانوان گلستانی می گردد و این وظیفه همه دستگاه های اجرائی است که در شرایط فعلی با حمایت از این اقشار و برطرف موانعی که بر سر راه آنان وجود دارد، زمینه حضور و فعالیت آنان را در جامعه مهیا نمایند.

به گفته مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، توانمند سازی جوانان، زنان و حمایت از آنان در ایجاد کسب و کار یکی از برنامه های اولویت دار این اداره کل و دیگر دستگاه های اجرائی است که باید نسبت به گذشته از توجه بیشتری برخوردار گردد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بخش زیادی از کارمندان دستگاه های اجرائی را بانوان و جوانان تشکیل می دهند و این افراد در حالی در بخش های مختلف مشغول به کار هستند که تعداد زیادی در صف انتظار برای رسیدن به صندلی شغلی آنان هستند.

غفاری گفت: بانوان شاغل در دستگاه های اجرائی باید به شغل خود به عنوان یک فرصت خدمت رسانی به مردم نگاه نمایند و متوجه این موضوع باشند که با وجود چنین صندلیی بهتر می توانند توانمدی های خود را نشان دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تجلیل از بانوان و جوانان نخبه توانمندی آنان را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از بانوان و جوانان نخبه توانمندی آنان را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید