بوشهر ظرفیت های تاریخی و طبیعی خوبی برای جذب گردشگر دارد

به گزارش وبلاگ اندورید، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان بوشهر جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

بوشهر ظرفیت های تاریخی و طبیعی خوبی برای جذب گردشگر دارد

به گزارش وبلاگ اندورید، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شامگاه دوشنبه 6 اسفند 97 در بازدید از پروژه ساخت هتل پتروجم پارس در شهرستان کنگان گفت: سیراف یکی از شهرهای تاریخی و مهم کشور است و باید با اجرای برنامه های مدون، گردشگری در این شهر رونق بیشتری پیدا کند.

او توضیح داد: خوشبختانه استان بوشهر در حوزه جذب گردشگران اوضاع خوبی دارد و باید کوشش اداره کل میراث فرهنگی استان و استانداری برای اجرای طرح ها و برنامه های جاذب گردشگران به صورت جدی تری دنبال گردد.

معاون رئیس جمهوری افزود: روند واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی و بهره برداری از آنها با نظارت سازمان میراث فرهنگی روند بسیار خوبی دارد و استان بوشهر هم باید از این مزیت برای احیاء، نگهداری و افزایش زیرساخت های گردشگری استان، استفاده کند.

مونسان اضافه نمود: پروژه های گردشگری در کشور روند بسیار خوبی دارد و این نشان می دهد که در اوضاع مالی فعلی کشور، صنعت گردشگری وضعیت خوبی دارد.

هتل پتروجم پارس درمنطقه چوپان برکه شهرستان کنگان در حال ساخت است، این هتل 5 ستاره از یک سمت به دریا و از سمت دیگر به کوه مشرف است و زیرساخت اصلی گردشگری در این منطقه محسوب می گردد، این هتل 360 اتاق و یک سالن 1500 متری بدون ستون دارد.

منبع: میراث آریا

به "بوشهر ظرفیت های تاریخی و طبیعی خوبی برای جذب گردشگر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر ظرفیت های تاریخی و طبیعی خوبی برای جذب گردشگر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید