برترین چسب برای چسباندن تاچ گوشی؟؟

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرگزاری خبرنگاران- چسب قاب پشت گوشی یکی از مواد مورد استفاده در تعمیر گوشی موبایل است که بعد از جمع آوری قطعات موبایل برای نصب ال سی دی و قاب پشت گوشی استفاده می گردد. بنابراین چسب قاب پشت گوشی باید سرعت عمل بالایی داشته باشد، موجب آسیب دیدگی تجهیزات موبایل نگردد، شفاف بوده و در عین حال از مزیت ضدآب برخوردار باشد.

برترین چسب برای چسباندن تاچ گوشی؟؟

حال اگر چسب مورد استفاده برای قاب پشت گوشی بی کیفیت باشد، شخص نصاب یا تعمیرکار هر چند در حرفه خود متبحر باشد، نمی تواند نتیجه مطلوب را از کار خود بگیرد. حتی محتمل است به قاب پشت گوشی و دیگر تجهیزات آسیب های جدی وارد شود. اگر شما نیز در پی تهیه و خرید برترین چسب برای چسباندن تاچ گوشی هستید در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید انتخاب درست و ایده آلی داشته باشید.

برترین چسب قاب پشت گوشی برای چسباندن تاچ گوشی

برترین چسب ها برای چسباندن تاچ گوشی، برند معروف ژانلیدا و مکانیک هستند که شامل چسب های b7000، b8000، t7000 و t8000 می باشند. بنابراین جزئیات بیشتر به توضیح زیر است:

  • چسب مخصوص تاچ LCD مدل T8000 میانه حجم 50 میلی و 110 میلی

چسب T-8000 نوعی چسب قاب پشت گوشی چند کاره و مشکی بوده که جهت چسباندن LCD و تاچ موبایل استفاده می شود. این چسب نیز برای ضدآب کردن و چسباندن در گوشی ها به کار می رود. بعلاوه چسب T-8000 در دو حجم 50 و 110 میلی گرم در دسترس است که با توجه به احتیاج گوشی، یکی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • چسب UV مخصوص تعویض تاچ و گلس گوشی موبایل

یکی دیگر از چسب های مورد استفاده برای قاب پشت گوشی، چسب UV است که جهت خشک شدن آن باید از اشعه UV استفاده کرد. البته اگر زمان مد نظرتان نیست و به نور خورشید دسترسی دارید، می تواند قطعات چسب خورده گوشی را در زیر نور آفتاب قرار دهید.

  • چسب مخصوص تاچ LCD مدل B7000 در 3 حجم 110، 50 و 15 میلی

چسب مخصوص تاچ LCD مدل B7000 همانند B-8000 چندکاره و شفاف بوده که بیشتر برای چسباندن LCD و تاچ گوشی ها استفاده می شود. این چسب نیز برای ضدآب کردن و چسباندن در گوشی ها به کار می رود. بعلاوه چسب B7000 در سایزها و حجم های مختلف در دسترس است که با توجه به احتیاج گوشی، یکی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب قاب پشت گوشی برای تعمیرات موبایل

قبل از آنکه با چسب قاب پشت گوشی آشنا شوید باید اطلاعاتی مختصر در خصوص چسب تعمیرات موبایل به دست آورید. بنابراین چسب قاب پشت گوشی، چسب درب پشت گوشی و یا چسب تعمیرات موبایل در چند نوع زیر قابل دسترس است که به توضیح زیر است:

  • چسب قاب پشت گوشی از نوع ضد آب

این محصول یکی از به روزترین و باکیفیت ترین نوع چسب گوشی است که علاوه بر چسبندگی بالا، دارای خاصیت ضدآب است. بنابراین برای گوشی های با قیمت بالا مناسب بوده و از نفوذ گرد و خاک و آب به زیر LCD بعد از فرایند تعویض پیشگیری خواهد نمود. این نوع چسب ها دارای قابلیت چسبندگی مناسبی می باشند که از برابر نفوذ آب و گردو خاک به داخل گوشی جلوگیری می نمایند. چسب قاب پشت گوشی و چسب ال سی دی موبایل دارای دو رنگ مشکی و بی رنگ می باشد که تعمیرکاران موبایل به هر دو مدل این چسب در تعمیرات موبایل احتیاج دارند تا تعمیرات خود را به برترین شکل انجام دهند.

  • چسب گوشی از نوع آلومینیومی

زمانی که شما می خواهید اتصالات LCD را به وسیله حرارت از برد جدا کنید باید چسب های آلومینیومی را به کار ببرید. زیرا این چسب به دلیل کاربردی بودن و البته کیفیت بالا از صدمه تماشا برد زمان جداسازی جلوگیری می نماید.بعلاوه از چسب های آلومینیومی برای کاهش حرارت ای سی های مجاور در هنگام تعمیر قطعات موبایل استفاده می شود زیرا بعضی از آی سی ها به حرارت زیاد حساس می باشند برای کاهش حرارت این ای سی ها از چسب آلومینیومی تعمیرات موبایل استفاده میشود.

  • چسب گوشی از نوع دوطرفه نواری

از این نوع چسب های دو طرفه جهت چسباندن انواع متعلقات و تجهیزات گوشی بر روی صفحه برد استفاده می نمایند. حال یکی از این تجهیزات همان صفحه نمایش موبایل است. از چسب های دو طرفه تعمیرات موبایل برای چسباندن باتری موبایل استفاده می شود که برای تعمیرکاران بسیار کاربردی می باشد زیرا این چسب ها دارای ضخامت بسیار کم با چسبندگی مناسب می باشند.

  • اسپری تمیز نماینده چسب قاب پشت گوشی

در هنگام تعویض یا جدا سازی درب پشت یا تمیز نمودن چسب گلس شما احتیاجمند حلال و اسپری تمیزنماینده چسب گوشی موبایل هستید پس برترین گذینه می تواند اسپری تمیز نماینده چسب باشد که برترین آن هم از برند سانشاین و فالکون و مکانیک می باشد. این اسپری ها به گونه ای طراحی شده اند که به برد موبایل آسیبی نمیرساند البته بهتر است در هنگام استفاده از آن دستمال تمیزی را به اسپری آغشته کرده و سپس به تمیز نمودن چسب بپردازید یا برای جدا سازی درب پشت اندازه کمی از اسپری را بر روی درب پشت اسپری نمایید سپس به یاری یک عدد پیک قاب باز کن تعمیرات موبایل به جدا سازی چسب درب پست گوشی بپردازید.

چسب قاب پشت گوشی و اهمیت آن هنگام شکستن قاب

برای بیشتر شما پیش آمده که با افتادن گوشی از دستتان و برخورد آن با شئ سنگین و محکم دچار شکستگی یا ترک خوردگی قاب پشت می شود. زیرا قاب گوشی از جنس گلس است که در اثر ضربه شدید یا سقوط، شکسته و در بعضی مواقع از هم می پاشد.

بنابراین اگر زمان تعمیر متوجه شدید که چسب مونتاژ بر روی قاب پشتی که می خواهید تعویض کنید قرار نگرفته است باید قبل از تعمیر به اندازه لازم چسب برای سنسور اثر انگشت و قاب پشت تعویضی تهیه نمایید. البته می توانید از نوار چسب های محکم یا چسب های دوطرفه بهره ببرید.

جهت خرید چسب گوشی، چسب تعمیرات موبایل، چسب درب پشت گوشی، چسب ال سی دی موبایل، چسب تاچ ال سی دی، چسب آلومینیومی تعمیرات موبایل و چسب درب پشت در برند های معروف ژانلیدا و مکانیک، چسب های b7000، b8000، t7000و t8000 در سایت ابزارک موبایل قابل دسترس است. بنابراین شما با مراجعه به این سایت می توانید انواع اسپری پاک نماینده چسب موبایل و البته چسب های تعمیرات را مشاهده و در صورت تایید تهیه نمایید. البته تفاوت اصلی چسب های تعمیرات موبایل در رنگ و اندازه چسبندگی آن ها است که به صورت بی رنگ و مشکی در اختیار بازار موبایل قرار می گیرند. حال چسب های مشکی پسوند T همانند T-8000 داشته در حالی که چسب های بی رنگ پسوند b همانند b- 7000 و b8000 را دارند. حال این محصولات با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن به وسیله پست پیشتاز به دست تعمیرکاران خواهند رسید. تنها کافیست با مراجعه به سایت تخصصی ابزارک موبایل به آدرس اینترنتی ABZARAKMOBILE.COM مراجعه فرمایید و نسبت به خرید چسب تعمیرات موبایل و دیگر ابزار های تعمیرات موبایل خود بپردازید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برترین چسب برای چسباندن تاچ گوشی؟؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین چسب برای چسباندن تاچ گوشی؟؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید