ایلان ماسک: توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی شود

به گزارش وبلاگ اندورید، ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر گفت توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی شود.

ایلان ماسک: توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی شود

به گزارش ایسنا، توییتر روز آدینه سرویس اشتراکی توییتر بلو که شامل تیک آبی احراز هویت است را در پی رشد قارچ گونه حساب های جعلی، متوقف کرد.

تیک آبی پیش از این مختص حساب های سیاستمداران، شخصیت های معروف، روزنامه نگاران و سایر چهره های عمومی بود و هویت آن ها را تائید می کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش عایدی این شرکت شبکه اجتماعی یاری کند.

چندین کاربر روز آدینه گزارش کردند گزینه اشتراک نو برای تیک احراز هویت توییتر بلو، ناپدید شده و یک منبع مطلع به رویترز گفت: عرضه این سرویس فعلا متوقف شده است. اما توییتر در این باره اظهارنظر نکرد.

حساب پشتیبانی توییتر که برچسب رسمی داشت، در توییتی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با جعل هویت، این پلتفرم برچسب رسمی را به برخی از حساب های کاربری اضافه نموده است. این برچسب چهارشنبه گذشته معرفی شده بود، اما ساعاتی بعد به وسیله ایلان ماسک لغو شد.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک در نخستین ایمیلی که پنج شنبه گذشته به کارمندان توییتر فرستاد، خاطرنشان کرد توییتر اگر نتواند عایدی اشتراک را برای جبران کاهش عایدی تبلیغاتی افزایش دهد، قادر نخواهد بود در رکود مالی در پیش، دوام بیاورد.

منبع: فرارو

به "ایلان ماسک: توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک: توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید