افزایش عوارض طرح ترافیک و احتمال تعطیلی مهدکودک و دبستان ها در پی تداوم آلودگی هوا

به گزارش وبلاگ اندورید، معاون استانداری تهران با اشاره به تداوم آلودگی هوا از افزایش عوارض محدوده طرح ترافیک و نیم بها شدن بلیت حمل و نقل عمومی اطلاع داد.

افزایش عوارض طرح ترافیک و احتمال تعطیلی مهدکودک و دبستان ها در پی تداوم آلودگی هوا

به گزارش وبلاگ اندورید محمد تقی زاده صبح امروز در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت: از فردا بلیت وسایل حمل و نقل عمومی به مدت چند روز نیم بها خواهد شد و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک نیز تا 50 درصد افزایش می یابد.

وی اضافه نمود: اگر شاخص کیفیت هوای تهران بالاتر از عدد 150 رفت و در شرایط ناسالم برای همه افراد نهاده شد، احتمال تعطیلی مهدکودک ها و مدارس در مقاطع پیش دبستانی و دبستان طی سه روز آینده وجود دارد.

به گفته تقی زاده، برای جلوگیری از آلودگی بیشتر هوا در تهران از فردا شب، ورود کامیون ها به شهر ممنوع می گردد و پلیس برخورد جدی تری با خودروهای دودزا و موتورسیکلت ها خواهد داشت.

معاون استانداری استان تهران توضیح داد: توصیه ما به مدارس این است که از امروز تا انتها هفته از فعالیت های بدنی و ورزش در فضای باز خودداری نمایند.

وی در انتها گفت: با توجه به اینکه آلودگی هوا در جنوب و غرب استان تهران بیش از سایر مناطق است، از فردا تا انتها هفته محدودیت هایی برای فعالیت صنایع و معادن در این استان خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش عوارض طرح ترافیک و احتمال تعطیلی مهدکودک و دبستان ها در پی تداوم آلودگی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش عوارض طرح ترافیک و احتمال تعطیلی مهدکودک و دبستان ها در پی تداوم آلودگی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید