اسطوره پرسپولیس الگوی مدافع جنجالی استقلال

به گزارش وبلاگ اندورید، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: الگوی ورزشی من کریم باقری بوده، اما متاسفانه از نظر اخلاقی نتوانستم خیلی شبیه به او باشم.

اسطوره پرسپولیس الگوی مدافع جنجالی استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ اندورید، سیاوش یزدانی، مدافع استقلال در ویژه برنامه شب یلدای شبکه ورزش حاضر شد و درباره شرایط آبی پوشان در این فصل بیان کرد: شرایط سال جاری کمی از پارسال بهتر است، اما بازهم شرایط استقلال خوب نیست. من چند روز پیش هم در مصاحبه ای انتقاد کردم و به خیلی ها برخورد.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال این فصل مدعی قهرمانی هست یا خیر، اضافه کرد: سال جاری خدا را شکر امتیازات خوبی جمع کردیم، اما از نظر فوتبالی هنوز شکل مطلوبی که باید را نداریم و آن چیزی که طرفداران می خواهند نشدیم. هفته هفتم است و متاسفانه 5، 6 مصدوم داریم. خودم فکر می کنم 5 بازی را از دست دادم.

مدافع استقلال در مورد اینکه الگوی ورزشی اش چه کسی بوده، گفت: شاید بگویم و خیلی ها باور نکنند، اما من از قدیم عاشق کریم باقری بودم. فوتبال او را خیلی دوست داشتم. این موضوع ربطی به استقلال و پرسپولیس ندارد. از نظر رفتاری که خیلی نتوانستم شبیه آقاکریم باشم. متاسفانه در این چند سال خیلی در حاشیه بودم! آقاکریم خیلی بی حاشیه بودند و من هم امیدوارم بتوانم از حاشیه دربیایم.

یزدانی درباره حضورش در تیم ملی هم اضافه کرد: سال قبل تیم ملی بودم و متاسفانه مصدوم شدم و نتوانستم بازی کنم. الان هم شرایط بهتر است و فکر می کنم از هفته دیگر بتوانم به میدان بروم و به استقلال یاری کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسطوره پرسپولیس الگوی مدافع جنجالی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسطوره پرسپولیس الگوی مدافع جنجالی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید