از هر پنج زوج یک زوج با مشکل ناباروری روبرو است

به گزارش وبلاگ اندورید، طبق آمار های موجود، نرخ شیوع ناباروری حدود 20 درصد است و بنابراین، حدوداً از هر پنج زوج یک زوج به رغم تمایل به فرزندآوری، با مشکل ناباروری روبرو اند و احتیاج به حمایت ها و مداخلات درمانی دارند.

از هر پنج زوج یک زوج با مشکل ناباروری روبرو است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اندورید، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا، این مجموعه برای نهمین سال متوالی کمپین حمایت از زوج های را برگزار می نماید.

این کمپین در امسال با همراهی برنامه تلویزیونی سرانجام ناباروری از شبکه چهار سیما در هفته منتهی به روز ملی جمعیت، 24 تا 30 اردیبهشت برگزار می گردد.

طبق آمار های موجود، نرخ شیوع ناباروری حدود 20 درصد است و بنابراین، حدوداً از هر پنج زوج یک زوج به رغم تمایل به فرزندآوری، با مشکل ناباروری روبرو اند و احتیاج به حمایت ها و مداخلات درمانی دارند.

اهداف اصلی این کمپین طرح مسائل و دغدغه های زوج های نابارور، افزایش آگاهی عمومی درباره علل، عوامل خطر و روش های تشخیص و درمان ناباروری و بعلاوه، توجه دادن نهاد های سیاست گذار و اجرایی در حوزه های جمعیت، بهداشت و درمان و بیمه به مسئله ناباروری و ابعاد جمعیتی آن است.

حمایت از زوج های نابارور، هزینه ها و بیمه ها، عوامل خطر ابتلاء به ناباروری و راهکارها، باور های نادرست درباره ناباروری، روش های نوین درمان ناباروری، سلامت باروری و اطمینان از تولد فرزند سالم، حفظ باروری و جمعیت، خانواده و فرزندآوری عناوین روزشمار کمپین حمایت از زوج های نابارور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "از هر پنج زوج یک زوج با مشکل ناباروری روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از هر پنج زوج یک زوج با مشکل ناباروری روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید