ارتباط آفلاین با مشتریان به یاری آینه هوشمند

به گزارش وبلاگ اندورید، کمپانی چند ملیتی آی بی ام آینه ای هوشمند طراحی نموده است که به یاری ان خرده فروشان می توانند به صورت آفلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند.

ارتباط آفلاین با مشتریان به یاری آینه هوشمند

آی بی ام که در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری تبحر بسیاری دارد این بار در کوشش است تا با قرار دادن یک فناوری ویژه در آینه ای هوشمند بازار خرده فروشان آفلاین را تغییری بنیادین دهد. این آینه به مشتریان در درک ویژگیهای محصول ارائه شده از سوی خرده فروشان یاری نموده و این فرصت را به آنها می دهد تا تغییرات لازمه در جهت افزایش کیفیت را به اطلاع انها برسانند.

در حقیقت این فناوری یک رابط دیجیتالی است که توسط هوش مصنوعی، توصیه ها و پیشنهاداتی را برای خرید مشتریان در یک فروشگاه ارائه می دهد. کاربران با قرارگرفتن در مقابل این آینه گزینه های متعدد برای یک خرید مطمئن و زیبا را انتخاب نموده و با دستکاری در رنگ و اندازه و همچنین با به تن کردن مجازی آن مدل انتخابی خود را سفارش می دهند.

آینه هوشمند نیز با توجه به موجودی فروشگاه مدل ها را پیشنهاد داده و مشتری را در انتخاب مناسب ترین خرید هدایت می نماید. در این روش دیگر کافی نیست به اینترنت دسترسی داشته و خرید خود را انتخاب کنید. شما با قرارگرفتن در مقابل یک آینه می توانید خرید خود را به صورت آفلاین سفارش داده و تحویل بگیرید.

یکی از مدیران بازرگانی در آی بی ام هند و جنوب آسیا می گوید: این طرح مجازی در حقیقت همانند فروشگاهی است که مشتری اجناس را دیده و سپس خریداری می نماید.

در زنجیره این عرضه و تقاضا هوش مصنوعی نقشی مهمی در بهبود بهره وری داشته و به یاری این فناوری می توان انتظارات و خواسته های مشتریان را ثبت نموده و در فروش های آینده مدنظر گرفت. به گفته بعضی از طراحان، این فناوری شکاف میان مشتری و بازاریاب را برطرف نموده و در بهبود وضعیت موجود در بازار خرده فروشان یاری می نماید.

منبع: ایران آنلاین

به "ارتباط آفلاین با مشتریان به یاری آینه هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط آفلاین با مشتریان به یاری آینه هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید