آشوبی: پرسپولیسی ها باید شکست برابر الهلال را فراموش نمایند، فشار بالا و هیجانات باعث درگیری لفظی لک با نعمتی شد

به گزارش وبلاگ اندورید، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان مقابل تیم الهلال توضیحاتی را گفت.

آشوبی: پرسپولیسی ها باید شکست برابر الهلال را فراموش نمایند، فشار بالا و هیجانات باعث درگیری لفظی لک با نعمتی شد

فرزاد آشوبی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ اندورید، درباره باخت سرخپوشان برابر تیم الهلال عربستان اظهار کرد: بازی خوبی از پرسپولیس برابر تیم الهلال ندیدیم و این عملکرد نامطلوب شکل جالبی نداشت. بعلاوه بیشتر بازیکنان پرسپولیس فرم خوبی نداشتند و این علامت سئوال بزرگ پیش می آید که چرا در چنین مواقعی به ندرت اتفاقات ناگوار برای سرخپوشان رخ می دهد.

آشوبی گفت: به هر حال بد موقعی این شکست برای تیم پرسپولیس رخ داد و آن ها باید این موضوع را فراموش نمایند و آماده حضور در لیگ برتر فوتبال شوند.

او ادامه داد: به نظرم موسی مارگا یکی از برترین بازیکنان الهلال بود، زیرا او بسیار پرکوشش و تاثیرگذار بود. علاوه بر این، ماتیوس پریرا هم بازیکن تاثیرگذار الهلال بود و او از فضا های کوچک توانست تصمیمات مهمی بگیرد. اگر راهکاری از سوی پرسپولیسی ها صورت می گرفت تا او از مدار بازی خارج گردد در آن صورت تیم عربستانی در خط حمله نمی توانست کارایی چندانی داشته باشد و مهاجمان این تیم از جریان بازی خارج می شدند. برای من خیلی تعجب برانگیز بود چرا که او آزادانه در جریان بازی حرکت می کرد.

آشوبی درباره اینکه نداشتن بازی رسمی و اتفاقات اتفاق افتاده قبل از سفر پرسپولیس به عربستان در ناکامی سرخپوشان تاثیر داشتند، گفت: این مسائل هم می تواند درصدی در ناکامی سرخپوشان تاثیر بسزایی داشته باشد، اما نباید همه این موارد را دخیل بدانیم. به هر حال مسابقات لیگ ما هنوز آغاز نشده و بازیکنان هم در شرایط مسابقه قرار نداشتند. ناهماهنگی هم در بازی بازیکنان هم به چشم می آمد.

او افزود: چند بازیکن الهلال هم در هفته گذشته برای تیم ملی فوتبال کشور خود به زمین مسابقه رفته بودند و خیلی خوب هم بازی کردند، اما وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس در بازی با الهلال خیلی خسته بود و فرم مطلوب خود را نداشت. ترابی هم روز خوبی سپری نکرد و باید کادر فنی درباره عملکرد این بازیکنان صحبت کند که چرا چنین اتفاقی رخ داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره درگیری لفظی حامد لک و سیامک نعمتی گفت: فشار بالا، استرس و هیجانات در بازی حکمفرما است و چنین درگیری لفظی بین بازیکنان پیش می آید، اما موضوع خاصی نبود که نگران نماینده باشد.

او درباره تعویض های تیم پرسپولیس گفت: تعویض های یحیی گل محمدی به صورتی بود که او کوشش می کرد تا شرایط تیم را تغییر بدهد و اگر تعداد نفرات روی نیمکت بیشتر بود در آن صورت یحیی نفرات بیشتری را تعویض می کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: بازی الهلال برابر استقلال یک نقشه راه از شکل بازی این تیم عربستانی به سرخپوشان می داد تا بهتر آن ها را بررسی نمایند و این موضوع باعث می شد که عربستانی ها نتوانند نحوه بازی همیشگی خود را ارائه بدهند و مطابق میل خود بازی نمایند. خط دفاع و هافبک عربستانی ها به رهبری ماتیوس پریرا هوشمندانه بازی کردند و پرسپولیسی ها با بررسی بازی آن ها، پریرا را از بازی خارج نمایند تا نتوانند حرکت نمایند.

او در پایان گفت: در فوتبال پیش می آید که تیم های بزرگ روزشان نباشند و این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آشوبی: پرسپولیسی ها باید شکست برابر الهلال را فراموش نمایند، فشار بالا و هیجانات باعث درگیری لفظی لک با نعمتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوبی: پرسپولیسی ها باید شکست برابر الهلال را فراموش نمایند، فشار بالا و هیجانات باعث درگیری لفظی لک با نعمتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید