6 طرح گردشگری در شهرستان بانه در دست احداث است

به گزارش وبلاگ اندورید، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در جریان بازدید از فرایند احداث و مقدار پیشرفت فیزیکی 6 طرح گردشگری بانه گفت: از سرمایه گذارانی که طرح های گردشگری و صنایع دستی مناسب و قابلیت اجرا داشته باشند به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

6 طرح گردشگری در شهرستان بانه در دست احداث است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، یعقوب گویلیان روز چهارشنبه 5 خرداد ماه در جریان بازدید از شش طرح گردشگری بانه، اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت های بالایی برای توسعه گردشگری در اختیار دارد و این طرح ها می توانند موجب رونق دوباره صنعت گردشگری در بانه در ایام پساکرونا شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ضمن اشاره به اینکه این طرح ها با حجم سرمایه گذاری بیش از 20 میلیارد تومان در دست احداث است، اضافه نمود: این شش طرح گردشگری شامل، مجموعه گردشگری و تفریحی آبشار، مجموعه تفریحی و ورزشی هانیه عادلی، مجموعه پذیرایی بین راهی احمد حلیمی، طرح پذیرایی بین راهی کامل محمدپور، مجتمع های گردشگری نژاد سعیدی و جمال رحیمی است.

گویلیان با اشاره به این مطلب که 6 طرح گردشگری بانه در صورت به بهره برداری رسیدن برای بیش از 100 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی خواهند کرد، اضافه نمود: انتظار می رود با رونق هرچه بیشتر حوزه گردشگری بسترهای توسعه و اشتغالزایی در استان و به ویژه در شهرستان بانه فراهم گردد.

او ضمن استقبال از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به این حوزه، اضافه نمود: ما در اداره کل به صورت کامل از افراد متقاضی سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله گردشگری حمایت خواهیم و وجود طرح های بسیار مناسب در دست احداث در شهرستان بانه تاییدی بر این امر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مسائل به وجود آمده برای بخش خصوصی مجری پروژه های گردشگری، اسم کرد: متاسفانه با توسعه این ویروس، خسارات فراوانی به سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد شده است که این اداره کل برای برداشتن موانع و برطرف مسائل، همکاری های لازم را با بخش های خصوصی دارد.

منبع: توریسم آنلاین

به "6 طرح گردشگری در شهرستان بانه در دست احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 طرح گردشگری در شهرستان بانه در دست احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید