4000 سرباز آمریکایی به حالت آماده باش درآمدند

به گزارش وبلاگ اندورید، ایسنا نوشت: بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، بالغ بر 4000 تن از سربازان این کشور در پی بالا دریافت اعتراضات در اطراف سفارت آمریکا در شهر بغداد در حالت آماده باش برای استقرار احتمالی در کشور کویت قرار گرفته اند.

4000 سرباز آمریکایی به حالت آماده باش درآمدند

شبکه فاکس نیوز به نقل از سه مقام نظامی گزارش داد، لشگر 82 هوابرد نیروی زمینی ارتش آمریکا فرمان پیدا نموده تا استقرار نیروهایش از تیپ موسوم به تیپ آماده استقرار را در کویت در طی روزهای آینده در صورت بدتر شدن اعتراضات در عراق برنامه ریزی کند. طبق گزارش این شبکه خبری، صدها تن از سربازان چترباز ارتش آمریکا هم اکنون در جهت استقرار در منطقه هستند.

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در توئیتی روز سه شنبه نوشت: حدود 750 سرباز فورا در منطقه مستقر خواهند شد و سربازان بیشتری متعلق به واحد نیروهای واکنش سریع آماده استقرار در چند روز آینده هستند.

او مدعی شد: این استقرار نیرو یک اقدام احتیاطی و متناسب بوده که در پاسخ به افزایش سطح تهدید علیه پرسنل و تاسیسات آمریکا همچون اتفاقاتی که امروز در بغداد مشاهده کردیم، اتخاذ شده است. آمریکا از افراد و منافع ما در هر جایی از دنیا که باشند محافظت خواهد نمود.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "4000 سرباز آمریکایی به حالت آماده باش درآمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4000 سرباز آمریکایی به حالت آماده باش درآمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید