کلینتون در انتخابات 2020 نامزد می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، استراتژیست ارشد سابق دولت دونالد ترامپ از احتمال نامزدی هیلاری کلینتون از حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 اطلاع داد.

کلینتون در انتخابات 2020 نامزد می گردد

انتخابات

به گزارش روز گذشته (دوشنبه) روزنامه آمریکایی واشنگتن اگزمینر، استیو بنن گفته که هیلاری کلینتون در رقابت های انتخاباتی سال 2020 حضور پیدا می نماید.

وی روز گذشته در مصاحبه با شبکه فاکس بیزنس اضافه کرد: دموکرات ها واهمه دارند که نامزدهای آنها در این دور ضعیف باشند و با توجه به مطرح بودن طرح استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا کوشش می نمایند انتخابات را از اعتبار ساقط نمایند.

حزب دموکرات

مدیر تبلیغات کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 گفت: فکر می کنم که دموکرات ها در موضع ضعیفی قرار دارند. این مثل بازی شطرنج است آنها آماده هستند مهره رخ را برای سرنگونی مهره شاه قربانی نمایند. آنها جو بایدن را وسط انداختند تا به ترامپ برسند و امیدوارند الیزابت وارن و حتی من فکر می کنم هیلاری کلینتون یا میشل بلومبرگ یا بعضی دیگر از افراد میانه رو جلو بیاندازند.

بنن همچنین گفت: کلینتون هر کاری را این هفته انجام داد و با دخترش تور تبلیغاتی برای معرفی کتاب جدیدش موسوم به زنان پرجرات و نامشروع خواندن ترامپ به را انداخته است.

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا که 71 سال سن دارد گفته قصد ندارد در رقابت های انتخاباتی شرکت کند اما در عین حال تاکید نموده که حضور فعالی در جلوگیری از کوشش های ترامپ برای انتخاب دوباره خواهد داشت.

اظهارات بنن در حالی مطرح شده که کوشش های تازه برای استیضاح ترامپ شروع شده است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا 24 سپتامبر (2 مهر) بیان کرد که این مجلس کوشش می نماید رسما تحقیقات درباره اسیتضاح ترامپ را به دلیل تماس تلفنی با رئیس جمهور اوکراین شروع کند.

ترامپ اتهامات درباره فشار بر همتای اوکراینی خود برای انجام تحقیقات درباره هانتر بایدن پسر جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات ها رد نموده است.

پلیس فدرال آمریکا در سال 2015 تحقیقات درباره استفاده کلینتون از سرور شخصی برای فعالیت های تجاری را در زمان تصدی وی به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا شروع کرد اما به این نتیجه رسید این اقدام او بشدت غیرمحتانه بوده و او قصد نداشته انتخابات را نقض کند.

جنجال ها درباره ایمیل های کلینتون رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2016 را تحت الشعاع قرار داد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 13 آبان سال 1399 (چهارم نوامبر 2020) برگزار خواهد شد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "کلینتون در انتخابات 2020 نامزد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینتون در انتخابات 2020 نامزد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید