کاهش زمان گفتگوی خانواده ها به 20 دقیقه

به گزارش وبلاگ اندورید، امروز چهارشنبه کارگروه بانوان با رویکرد آنالیز مسائل و مسائل بانوان در شهرستان سلسله و با حضور ناهید پرویز پور مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان، فرماندار سلسله، مدیران شهرستانی و همچنین زنان شاغل در ادارات در فرمانداری سلسله برگزار گردید.

کاهش زمان گفتگوی خانواده ها به 20 دقیقه

ناهید پرویزپور مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان در این جلسه گفت: بانوان باید در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش آفرینی نمایند، اگر جامعه ای بخواهد تداوم پیدا کند حتما باید بانوان در همه صحنه های آن حضور داشته باشند و برای به دست آوردن صندلی خود به آنها میدان داده گردد.

وی با اشاره به آنالیز مسائل زنان و خانواده در شهرستان سلسله در قالب یک کارگروه اضافه کرد: کارگروه بانوان باید مبتنی بر آنالیز چالش ها و مسائل زنان باشد و ارتقای صندلی زنان به وسیله مهارت های آموزشی باید صورت بگیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه اگر خانواده مستحکمی داشته باشیم در برابر چالش های اجتماعی مصون خواهیم ماند، توضیح داد: در برنامه ریزی های دولت به بحث خانواده اهمیت بیشتری داده شده است و سیاست های ترویجی تحکیم خانواده در دستور کار قرار گرفته است.

پرویزپور با تاکید بر اینکه طی سال های گذشته مدت زمان گفتگوی درون خانواده ها از 2 ساعت به 20 دقیقه رسیده است، اضافه کرد: ناگفته هایی بین پدر و فرزند و مادر و فرزند وجود دارد و بخش اعظم وقت خانواده ها به فضای مجازی تعلق پیدا نموده است؛ افراد به جای رفع کردن مسائل خانواده و گفت و گو با یکدیگر مشغول به شبکه های اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه گفتند باید به مسئله تحکیم خانواده و واکسینه کردن افراد خانواده در مقابل آسیب های اجتماعی توجه داشته باشیم، ادامه داد: دو هدف عمده ارتقای صندلی زنان و تحکیم بنیان خانواده را دنبال می کنیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه باید سهم 30 درصدی بانوان در حوزه مدیریتی محقق گردد و این امر زمینه ساز بلوغ سیاسی و اجتماعی زنان خواهد بود، توضیح داد: نسبت به احداث پارک بانوان شهرستان سلسله باید نگاه مثبت داشته باشیم و جانمایی مناسبی برای آن تعیین کنیم و در این زمینه آغاز به کار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاهش زمان گفتگوی خانواده ها به 20 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش زمان گفتگوی خانواده ها به 20 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید