کاستاریکا، مرگ ناگهانی یک میلیاردر رمز ارز و سرنوشت نامعلوم دارایی اش

به گزارش وبلاگ اندورید، پوپسکو اهل کشور رومانی از پیشگامان رمزارز به حساب می آمد. او در سال 2012 بورس بیت کوین ام پی ای اکس را راه اندازی کرد.

کاستاریکا، مرگ ناگهانی یک میلیاردر رمز ارز و سرنوشت نامعلوم دارایی اش

میرسی پوپسکو، یکی از بزرگترین مالکان بیت کوین در دنیا، در 41 سالکی در کاستاریکا فوت نموده است و سرنوشت 1 میلیارد دلار رمزارز او نامشخص شده است.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، می رسی پوپسکو، یکی از بزرگترین مالکان بیت کوین در دنیا، در 41 سالکی در کاستاریکا فوت نموده است و سرنوشت 1 میلیارد دلار رمزارز او نامشخص شده است.

طبق گزارش خبرگزاری اسپانیای تلتیکا، این میلیاردر معروف در آب های پلاتا هرموسای کاستاریکا غرق شده است.

پوپسکو اهل کشور رومانی از پیشگامان رمزارز به حساب می آمد. او در سال 2012 بورس بیت کوین ام پی ای اکس را راه اندازی کرد.

ثروت رمزارز او در زمان رکورد زدن قیمت بیت کوین در ماه آوریل به 2 میلیارد دلار رسیده بود، اما پس از آن با افت سنگینی روبرو شد. طبق گزارشات او بیش از یک میلیون سکه رمزارز در اختیار داشت.

مرگ ناگهانی او برآورد هایی را در جوامع دارندگان رمزارز ایجاد نموده است. اگر او از قبل ترتیبی برای دسترسی دیگران به کیف های پول مجازی خود را نداده باشد، دارایی وسیع او کاملاً از دست می رود.

با توجه به تعداد زیاد بیت کوینی که در اختیار این میلیاردر بوده و محدودیت تعداد بیت کوین قابل استخراج در دنیا، در صورتی که این سکه ها از دست بروند قطعاً بر قیمت بیت کوین تأثیر زیادی خواهند داشت.

منبع: عصر ایران

به "کاستاریکا، مرگ ناگهانی یک میلیاردر رمز ارز و سرنوشت نامعلوم دارایی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاستاریکا، مرگ ناگهانی یک میلیاردر رمز ارز و سرنوشت نامعلوم دارایی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید