اولین خرید ساپینتو برای فصل بعد استقلال معین شد ، افشاگری مدیرعامل لیگ رجحان از درخواست سرمربی پرتغالی

به گزارش وبلاگ اندورید، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک نیز عنوان نموده زمانی که بازیکن این تیم می خواست از زمین خارج گردد، ساپینتو در گوش این بازیکن گفته که فصل بعد به تیمی قول ندهد و برای استقلال بازی کند.

اولین خرید ساپینتو برای فصل بعد استقلال معین شد ، افشاگری مدیرعامل لیگ رجحان از درخواست سرمربی پرتغالی

سیدمهدی رحمتی در ابتدای فصل با وجود حواشی زیاد نسبت به جذب بازیکن خارجی، توانست با موافقت هیئت مدیره کارخانه و باشگاه و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم دو یار خارجی به جمع شاگردان خود اضافه کند و در شرایطی که قیمت بازیکنان ایرانی باکیفیت سرسام آور شده بود، روی به جذب مهره خارجی بیاورد و دو نفر را که قابلیت بازی در پست های وینگر و مهاجم دارند را به اراک بیاورد و همان نفرات تبدیل به ستاره برای این تیم شدند.

رحمتی در آغاز فصل هانسل زاپاتا کلمبیایی که فصل گذشته را در لیگ یک کرواسی و باشگاه اسلاون بلوپو پشت سر گذاشته و تجربه بازی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا همراه با شریف تیراسپول رومانی داشت را به خدمت گرفت و علاوه بر آن، والنتینو یوئل را جذب کرد؛ بازیکنی سودانی- استرالیایی که در فصل گذشته لیگ A استرالیا 21 بازی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده بود.

,النتینو یوئل پس از نیم فصل حضور در آلومینیوم اراک به عنوان بازیکن قرضی در زمستان راهی لیگ ستارگان قطر و باشگاه ام صلال شد که تا به امروز در طول هفت بازی یک گل مقابل الدحیل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و برای تیم ملی سودان جنوبی هم به میدان رفته، اما هانسل زاپاتا همچنان در جمع شاگردان مهدی رحمتی مانده و عملکردش آنقدر به چشم آمده که حالا تیم های بزرگ چشم به جذب او گرفته اند.

سیدمهدی رحمتی هانسل زاپاتا را از پُست وینگرهای راست و چپ به مهاجم انتقال داد که او حالا در این بخش درخشش بیشتری داشته و توانسته تا به امروز سه گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به ثمر برساند و دو پاس گل هم بدهد و یک پنالتی بگیرد که این آمار و نمایش موثر در خط حمله اراکی ها موجب شده نگاه بیشتری به سمت او برود.

هانسل زاپاتا اگر خوش شانس بود، آدینه شب هم در یک بازی بزرگ مقابل استقلال می توانست گلزنی کند که سرتوپ و شوت محکم او را سید حسین حسینی راهی کرنر کرد و البته در دو صحنه دیگر هم بی دقتی این بازیکن کاری کرد تا موقعیت های عالی شاگردان رحمتی از دست برود و تبدیل به گل نگردد.

با این وجود، عملکرد هانسل زاپاتا مقابل استقلال کاری کرد تا ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی حریف هم به تمجید از عملکرد این بازیکن کلمبیایی بپردازد و این موضوع را به خود او عنوان کند.

ساپینتو پس از اینکه زاپاتا در ملاقات آلومینیوم و استقلال تعویض شد، به سمت مهاجم اراکی ها رفت و در گوش او برای چند ثانیه به صحبت پرداخت که بعدا تعیین شد، نسبت به بازی این بازیکن ابراز علاقه نموده و گفته از سبک بازی تو خوشم آمد.

در این شرایط، محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک نیز عنوان نموده زمانی که هانسل زاپاتا می خواست از زمین خارج گردد، ساپینتو در گوش این بازیکن گفته که فصل بعد به تیمی قول ندهد و برای استقلال بازی کند.

حالا اگر این اظهار نظر درست باشد، در صورتی که ریکاردو ساپینتو فصل آینده هم در استقلال بماند (که احتمال آن کم است)، بعید نیست هانسل زاپاتا تبدیل به یکی از خریدهای او برای آبی پوشان گردد، ولی البته باید رضایت باشگاه اراکی نیز در این بین گرفته گردد.

سیدمهدی رحمتی و مدیریت باشگاه آلومینیوم اراک در ابتدای فصل دو بازیکن خارجی را به شرط قرارداد دوساله جذب کردند تا در صورت درخشش، تبدیل به درآمدزایی برای آنها گردد و پس از ترانسفر شدن والنتینو یوئل که احتمالا در انتها فصل جاری مبلغ خوبی عاید اراکی ها گردد، حالا محتمل است در صورت جدایی زاپاتا نیز این باشگاه درآمدزایی داشته باشد.

گفته می گردد مبلغ رضایت نامه زاپاتا با دلار روز، رقمی حدود 11 میلیارد تومان است که احتمالا فقط باشگاهی در حد استقلال یا دیگر بالای جدولی ها قادر به پرداخت آن باشند و بعید نیست چنین انتقالی در انتها فصل رخ بدهد و شاگرد رحمتی به جمع آبی ها برود.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین خرید ساپینتو برای فصل بعد استقلال معین شد ، افشاگری مدیرعامل لیگ رجحان از درخواست سرمربی پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید ساپینتو برای فصل بعد استقلال معین شد ، افشاگری مدیرعامل لیگ رجحان از درخواست سرمربی پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید