پیش بینی جالب ستاره آمریکایی؛ در جام جهانی از ایران شکست می خوریم

به گزارش وبلاگ اندورید، پری پتی بازیکن آمریکایی تیم ملی بسکتبال شهرداری گرگان در گفتگو با برنامه ورزش و مردم درباره قهرمانی این تیم در لیگ امسال، اظهارداشت: من برای هواداران شهرداری گرگان بسیار خوشحالم؛ در طول همه مدتی که در ایران بودم هواداران حمایت خود را از ما نشان دادند که این بی نظیر بود. از اینکه توانستیم احساس قهرمانی را به آن ها بدهم خوشحالم.

پیش بینی جالب ستاره آمریکایی؛ در جام جهانی از ایران شکست می خوریم

به گزارش همشهری، وی اضافه کرد: در مدت چند سالی که در گرگان بودم سال اول تا فینال رفتیم، اما نتیجه را واگذار کردیم. دلم می خواست برگردم و جبران کنم، این انگیزه من بود. بعد از قهرمانی هم آنقدر از طرفداران انگیزه گرفتم که دوست داشتم آن را تکرار کنم. حداکثر تلاشم را می کنم که بتوانم به تیم و به شهر گرگان کمک کنم.

این بازیکن آمریکایی در پاسخ به این سوال که در مدت چند سالی که در ایران حضور داری مانند ایرانی ها شده و چای و نبات دوست داری، گفت: من همیشه خصوصیت صمیمی بودن را داشتم. باورم این است وقتی در فرهنگ نو هستی باید مشتاقانه با مردم و فرهنگ آن کشور برخورد کنی. نوشیدنی مورد علاقه من چای است و به لوبیا پلو علاقه دارم. من تقریبا ایرانی شدم، زرشک پلو، قورمه سبزی، قیمه و دیزی را هم دوست دارم، به انواع کباب ها علاقه دارم.

پتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه خصوصیت دیگر از ایرانی ها مورد توجه شما بوده؟ گفت: احساس دوستی و خونگرم بودن ایرانی ها پررنگ است. بازیکنان خارجی زیادی در ایران بودند که آمدند، کارشان را کردند و رفتند، اما من برایم مجذوب کننده بود فرهنگ ایران را ببینم و با دوستانم خوش بگذرانم.

بسکتبالیست شهرداری گرگان همچنین درباره ابراز علاقه مردم ایران و برخورد آنها، یادآور شد: من کلی عکس می گیرم و امضا می دهم، این برایم بسیار مجذوب کننده است، چون قبلاً تجربه داشتم وقتی مردم از دوستانم می خواستند عکس بگیرند آن ها کم محلی می کردند، اما من با روی خوش برخورد می کنم. مردم هم مرا دوست دارند، از من تشکر می کنند و خیلی وقت ها می گویند ممنون هستیم که در گرگان ماندی.

این بازیکن بسکتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما با مربیان زیادی در شهرداری گرگان کار کردی سطح آن ها چطور بوده، اظهارداشت: من واقعا از مربیان ایرانی نکات زیادی یاد گرفتم البته رابطه دو طرفه بود هم من یاد گرفتم هم چیز هایی را که می دانستم گفتم. مربی اولم باعث شد من به لیگ بیایم، مربی دومم شاهین طبع بود که او را دوست دارم، او کمک زیادی به من کرد تا آدم منضبطی باشم. مهران حاتمی باعث شد دانش و اطلاعات را کنار هم بگذارم، این مربی کاملا به حرف بازیکنان گوش می دهد، صحبت های آن ها را می شنود، اما در نهایت تصمیم نهایی را سرمربی می گیرد. فکر می کنم رمز موفقیت ما این بود.

پتی درباره اینکه از موبایل و فضای مجازی دور است، مطرح نمود: باور کنید اینطوری بهتر است؛ سرگرم فضای مجازی باشم تمرکزم را روی بسکتبال و چیز های مهم زندگی از دست می دهم. نمی توانم به ورزش و خانواده برسم، به همه توصیه می کنم اگر از فضای مجازی پولدار نمی آورید، تمرکز خود را روی زندگی خود بگذارید.

بازیکن بسکتبال شهرداری گرگان درباره پرتاب های سه امتیازی اش، گفت: در این خصوص تمرین اختصاصی نمی کنم، چون هم استعداد خدادادی است و هم اینکه خوش شانس بودم، البته خانه هم که باشم همیشه با بچه ها تمرین پرتاب می کنم.

پتی درباره اینکه طرفدار چه تیم فوتبال در ایران است، گفت: دربی را همیشه نگاه می کنم، اما طرفدار استقلال هستم. وی همچنین درباره بازی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی، شرح داد: فکر می کنم این بازی 2 بر یک به سود ایران باشد.

بازیکن شهرداری گرگان با اشاره به علاقمندی خود به تیم میلواکی، درباره اینکه کدام بازیکنان ایرانی پتانسیل بازی در NBA را دارند، گفت: سینا واحدی از بازیکنان آینده داری است که از من هم بیشتر تلاش می کند. محمد جمشیدی بازیکن مورد علاقه من است، بازیکنان دیگری هم در ذوب آهن بودند مانند سعید داورپناه که از بازیکنان خوب ایران هستند.

منبع: فرارو

به "پیش بینی جالب ستاره آمریکایی؛ در جام جهانی از ایران شکست می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جالب ستاره آمریکایی؛ در جام جهانی از ایران شکست می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید