پهپاد نقشه برداری در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی فراوری شد

به گزارش وبلاگ اندورید، رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: شرکت صنایع هواپایه گستره طوبی مستقر در پارک علم و فناوری این استان توانسته پهپاد نقشه برداری پیشرفته را فراوری و روانه بازار هدف کند و آذربایجان غربی را در زمره فراوریگنندگان پهپاد قرار دهد.

پهپاد نقشه برداری در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی فراوری شد

علی محمد نیکبخت اضافه نمود: دوربین خاصی بر روی این پهباد نصب است که توانایی اسکن تصاویر کل منطقه را به آن می دهد.

وی ادامه داد: شرکت صنایع هواپایه گستره طوبی پیروز به اخذ مجوز دانش بنیان نوپا فراوریی نوع یک از طرف کارگروه تشخیص و ارزیابی شرکت های دانش بنیان شده تا در حوزه فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته فعال بوده و در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اقدام به فراوری محصول کند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بیان نمود: شرکت صنایع هواپایه گستره طوبی توانسته با فراوری این محصول فناوری برای هشت نفر از جوانان فعال این حوزه اشتغال زایی کند.

وی گفت: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند احتیاج جوانان نخبه استان را فراهم کند.

وی گفت: اولویت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با توجه به فراوریات شرکت های فعال، توجه به احتیاجهای استان و سرمایه گذاری در این بخش است.

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای فراوری ثروت به وسیله علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان کوشش می نماید تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه گذار بپردازد.

این پارک در کوشش است تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در کمک رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشد.

به تازگی شرکت های دانش بنیان نوپا به 2 دسته نوع یک و نوع 2 تقسیم شده اند، در گذشته این شرکت ها به شرکت هایی گفته می گردد که تازه تاسیس بوده و کمتر از سه سال از تاسیس آن ها گذشته باشد.

این شرکت ها اظهار نامه مالیاتی ندارند و یا درآمد آن ها در اظهار نامه مالیاتی صفر است؛ شرکت های نوپا اغلب متشکل از سه الی چهار نفر پرسنل هستند که به صورت پاره وقت در این شرکت ها فعالیت می کنند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "پهپاد نقشه برداری در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپاد نقشه برداری در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید