نقیبی: از برگزاری مسابقات جهانی آلیش فعلا خبر تازه ای نیست، شاید اردوی تیم دوباره در مرداد ماه برگزار گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، مربی تیم کشتی آلیش بانوان می گوید که مسابقات جهانی در ترکیه نه لغو شده و نه خبر جدیدی از برگزاری آن وجود دارد.

نقیبی: از برگزاری مسابقات جهانی آلیش فعلا خبر تازه ای نیست، شاید اردوی تیم دوباره در مرداد ماه برگزار گردد

هدی نقیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اندورید درخصوص شرایط جسمانی 8 عضو تیم آلیش بانوان بعد از مثبت شدن تست کرونای شان گفت: زمانی که از بچه ها تست گرفته شد، هیچ کسی علائم کرونا نداشت، به همین علت بعد از آنکه تست 8 نفر مثبت شد، باور این موضوع برای همه ما سخت بود. با این وجود چند ساعت بعد از تست اول، بار دیگر از بچه ها نمونه گیری شد که باز هم جواب مثبت بود و به همین علت اردو تعطیل شد.

وی ادامه داد: خود من یکی از کسانی بودم که تست کرونایم مثبت شد، اکنون که دو هفته از تست اول می گذرد، همچنان هیچ علائمی ندارم و مسئله ای برایم پیش نیامده، ضمن اینکه همه بچه ها وقتی به شهرهای شان برگشتند بار دیگر تست دادند که همه منفی بود. خوشبختانه برای هیچ کدام از ما مسئله ای پیش نیامد و حال همه خوب است.

مربی تیم آلیش بانوان در مورد سرنوشت اردوی تیم ملی آلیش بانوان بعد از این اتفاق اعلام کرد: اردو که همان وقت تعطیل شد، اما بچه ها بعد از آنکه دوباره تست دادند و منفی شد، تمرینات شان را دنبال کردند. فعلا که زمان برگزاری اردوی بعدی تعیین نشده اما این احتمال وجود دارد که مجددا مرداد ماه اردو برگزار گردد.

نقیبی در مورد اینکه آیا مسابقات جهانی برگزار خواهد شد یا نه، گفت: پیش از این قرار بود شهریور ماه مسابقات جهانی آلیش در ترکیه برگزار گردد، نمی دانم برگزاری این مسابقه قطعی است یا نه، اما اینطور که پیداست خبری مبنی بر لغو رقابت ها اسم نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نقیبی: از برگزاری مسابقات جهانی آلیش فعلا خبر تازه ای نیست، شاید اردوی تیم دوباره در مرداد ماه برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقیبی: از برگزاری مسابقات جهانی آلیش فعلا خبر تازه ای نیست، شاید اردوی تیم دوباره در مرداد ماه برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید