نظر کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دیدار پرسپولیس - پاختاکور

به گزارش وبلاگ اندورید، کارشناس داوری فوتبال کشورمان قضاوت دیدار پرسپولیس - پاختاکور را تحلیل کرد.

نظر کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دیدار پرسپولیس - پاختاکور

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اندورید, درباره نحوه قضاوت کریس بیث، داور دیدار تیم های پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صحنه مشکوک به پنالتی برای نماینده ایران در دقیقه 78 گفت: در این صحنه به دلیل شیطنت کارگردان تلویزیونی ازبکستان برای تأخیر در پخش تکرار و همچنین نشان دادن یک صحنه ناقص باید بگویم که نمی توان به خوبی تشخیص داد که آیا پنالتی اتفاق افتاده است یا خیر، اما همین شیطنتی که انجام شده نشان می دهد که این صحنه مشکوک به پنالتی بوده است.

وی ادامه داد: البته بعد از این صحنه مدافع پاختاکور توپ را به دروازه بان پاس می دهد و دروازه بان این توپ را با دست می گیرد که این صحنه نیز از چشم داور دور ماند، اما شیطنت تلویزیونی در عدم پخش صحیح تکرار صحنه پنالتی ما را مجاب می نماید تا بگوییم حتماً پنالتی اتفاق افتاده است که کارگردان اجازه پخش تکرار از زوایای مناسب را نمی دهد.

این کارشناس داوری بیان کرد: در مجموع به غیر از این صحنه مشکوک و چند خطای پشت محوطه جریمه عملکرد داور خوب بود. البته یک خطا هم در محوطه جریمه پرسپولیس روی بازیکن پاختاکور رخ داد که داور به درستی این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نظر کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دیدار پرسپولیس - پاختاکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دیدار پرسپولیس - پاختاکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید