نتایج هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان

به گزارش وبلاگ اندورید، هفته چهارم لیگ برتر والیبال با انجام پنج بازی و لغو یک بازی برگزار گردید.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران با ادامه برد تیم های شهرداری ورامین و گنبد به خاتمه رسید. تیم پیکان این هفته استراحت داشت و ملاقات تیم های خاتم اردکان و شهداب یزد، به علت سفر رئیس جمهور به استان یزد و با درخواست شورای تامین این استان، به تعویق افتاد.

نتایج ملاقاتهای هفته چهارم به توضیح زیر است:

  • راه یاب ملل مریوان یک - شهرداری ارومیه 3

مریوانی های تازه وارد به لیگ برتر در اولین تجربه میزبانی خود با وجود شروع خوب و پیروزی در ست اول، نتوانستند در ادامه پیروز باشند و با وجود حمایت پرشور طرفداران خود پذیرای یک شکست خانگی شدند.

تیم مصطفی کارخانه در این ملاقات کار مهمی را انجام داد و بعد از شکست در ست اول، توانست سه ست متوالی را از آن خود کند تا به دومین برد متوالی در لیگ برتر دست پیدا نموده و شروع بد خود را فراموش کند.

  • فولاد سیرجان ایرانیان صفر - پیغام خراسان 3

سیرجانی ها که هفته گذشته در ورامین برابر مدافع عنوان قهرمانی نمایش خوبی داشتند و تیم مدعی شهرداری ورامین را به چالش کشیدند، در خانه برابر شاگردان اکبر خداوردی شکست غیر منتظره ای را متحمل شدند.

پیغام در هر سه ست این ملاقات نمایش خوبی داشت و با اشتباهات کمتر توانست حریف خود را مغلوب کند تا برد با ارزشی را خارج از خانه جشن بگیرد.

  • شهفرایند اراک یک - شهرداری گنبد 3

یکه تازی گنبدی ها در لیگ برتر ادامه دارد و این هفته نیز تیم شهرداری گنبد به چهارمین برد متوالی خود دست پیدا کرد تا همچنان بالانشین جدول رده بندی باشد.

تیم شهفرایند اراک در خانه بازی را بهتر شروع کرد و توانست ست اول را با پیروزی تمام کند، اما تیم گنبد در ادامه مسابقه با راهنمایی عظیم جزیده ورق را برگرداند و در نهایت برنده ست های دوم، سوم و چهارم شد تا به این ترتیب یک برد مهم را در راستا خوب خود کسب کند.

  • کاله مازندران صفر - شهرداری ورامین 3

بعد از دو برد در خانه، فرایند شکست ناپذیری تیم بهروز عطایی در آمل شکست و تیم پرهوادار کاله در خانه نتوانست به سومین برد خود دست پیدا کند.

مدافع عنوان قهرمانی در پی چهارمین برد خود، نمایش کم اشتباهی برابر تیم کاله ارائه کرد تا با پیروزی قاطع در سه ست، یک برد بی اما و اگر کسب کند و به روزهای خوب خود ادامه دهد.

  • سایپا تهران یک- فولاد سپاهان اصفهان 3

در ادامه هفته درخشش مهمانان، برد بزرگ هفته به فولاد سپاهان، تیم تازه لیگ فزونی شده رسید.

رحمان محمدی راد و شاگردانش در تهران کار سختی برابر تیم سایپا داشتند، اما با شکست حریف در ست اول نشان دادند که در خارج از خانه هدف بزرگی را دنبال می نمایند. سپاهان در ست دوم نیز برنده شد اما تیم ناصر شهنازی در ست سوم توانست با پیروزی از میدان خارج گردد تا به بازگشت امیدوار باشد. در نهایت اما ست چهارم نیز با برد تیم سپاهان به خاتمه رسید تا به این ترتیب شاگردان رحمان محمدی راد در خارج از خانه کار بزرگی انجام دهند و برابر تیم سایپا به یک پیروزی ارزشمند برسند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نتایج هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید