ماتیس: تمرین نظامی کره جنوبی و آمریکا در مقیاسی کوچکتر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، جیمز ماتیس گفت: تمرین نظامی آتی کره جنوبی - آمریکا برای جلوگیری از هر گونه صدمه به کوشش های دیپلماتیک با کره شمالی محدودتر می گردد.

ماتیس: تمرین نظامی کره جنوبی و آمریکا در مقیاسی کوچکتر برگزار می گردد

به گزاش وبلاگ اندورید، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در جمع وبلاگ اندورید در پنتاگون گفت: رزمایش بهار کره جنوبی-آمریکا به نام Foal Eagle برای جلوگیری از هرگونه صدمژه به دیپلماسی پیشرو با پیونگ یانگ محدودتر می گردد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای گفت: دو کشور در مقیاس کوچکتری رزمایش های مشترک آموزشی را برگزار می نمایند. آمریکا و جمهوری کره به صورت منظم و معمول رزمایش ها و آموزش های خود را برای ارتقای توانایی سئول و حفظ آمادگی نظامی نیروهای ترکیبی برگزار می نمایند.

وی ادامه داد: ماتیس در دیدار با همتای کره جنوبی اش در ماه گذشته میلادی توافق کردند که فعالیت های نظامی از جمله تمرین ها را در مقیاس کوچکتر ادامه دهند.

رزمایش Foal Eagle برای جلوگیری از هرگونه حادثه در بازی های المپیک زمستانی که به میزبانی کره جنوبی برگزار گردید، به تعویق افتاده بود. در نهایت این رزمایش در ماه آوریل گذشته با حضور حدود 11 هزار 500 نیروی آمریکایی و نزدیک به 29 هزار نیرو کره جنوبی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماتیس: تمرین نظامی کره جنوبی و آمریکا در مقیاسی کوچکتر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتیس: تمرین نظامی کره جنوبی و آمریکا در مقیاسی کوچکتر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید