فروش بازی NieR: Automata از 5 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش وبلاگ اندورید، اسکوئر انیکس تا به امروز چند بار با بیان آمار فروش بازی NieR: Automata، موفقیت فروش آن را اعلام نموده است. آمار جدید اعلام شده، نشان می دهد که این فرایند همچنان با قدرت ادامه دارد.

فروش بازی NieR: Automata از 5 میلیون نسخه عبور کرد

طبق اعلام رسمی ناشر اثر یعنی شرکت اسکوئر انیکس، فروش بازی NieR: Automata در سراسر دنیا از مرز 5 میلیون نسخه عبور نموده است. آخرین گزارشی که درباره فروش بازی منتشر شده بود، به ماه سپتامبر 2020 بازمی گردد که در آن اعلام شده بود که فروش بازی نیر اتوماتا به 4.85 میلیون نسخه رسیده است. این یعنی در این 3 یا 4 ماه اخیر، این اثر توانسته حدود 150 تا 200 هزار نسخه فروش کند. این خبر به صورت رسمی در اکانت رسمی توییتر بازی اعلام شده است.

بازی نیر اتوماتا اولین بار در تاریخ 5 اسفند 1395 در ژاپن برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و سپس چند ماه بعد در 17 اسفند 1395 برای آمریکای شمالی عرضه شد. نسخه کامپیوتری آن هم به وسیله استیم در تاریخ 27 اسفند همان سال در دسترس نهاده شد. پس از آن، نسخه ای که محتوای قابل دانلود بازی را هم شامل می شد در 5 تیر 1397 برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. در خاتمه، همان نسخه با پسوند کامل Game of the YoRHa Edition در فوریه 2019 برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر هم در دسترس نهاده شد

اسکوئر انیکس اولین بار آمار فروش بازی NieR: Automata را در آوریل 2017، یعنی حدود دو ماه پس از عرضه بازی گفت. در آن موقع اسکوئر انیکس بیان نمود که بازی توانسته در سراسر دنیا بیش از 1 میلیون نسخه فروش کند. پس از آن، در ماه مه سال 2017 اعلام شد که فروش بازی به 1.5 میلیون نسخه رسیده است و این رقم تا ماه مارس 2018 به 2.5 میلیون نسخه ارتقا یافت. یک سال بعد از آن و در ماه مه سال 2019 فروش بازی به رقم بسیار خوب 4 میلیون نسخه رسید و همان طور که گفته شد، در مارس 2020 این رقم به 4.5 میلیون نسخه افزایش یافت.

  • تاریخ عرضه نسخه بازسازی شده NieR Replicant معین شد

موفقیت و فروش خوب بازی NieR: Automata باعث شده تا توجه بسیاری به این سری بازی جلب گردد و در نتیجه استقبال زیادی از سوی گیمرها به وجود آید. این قضیه اسکوئر انیکس را مشتاق نموده تا به گذشته بازگردد و نسخه بازسازی شده قسمت اول این سری یعنی بازی NieR Replicant را فراوری و عرضه کند. اثری که قرار است در تاریخ 2 اردیبهشت 1400 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس و کامپیوترها عرضه گردد. اگرچه جاه طلبی داستان و موسیقی NieR Replicant همانند نسخه جدیدتر و چه بسا بالاتر از آن است، اما در زمان عرضه، گیمپلی آن، به ویژه مبارزات بازی، از مسائل زیادی رنج می بردند.در نسخه جدید مبارزات دوباره طراحی شده اند و ساختار بهتری پیدا نموده اند. به همین خاطر، بازسازی بازی نه تنها برای هواداران جدیدتر این سری بلکه برای هواداران قدیمی تر هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در تریلر گیم پلی بازی که در مراسم گیم اواردز 2020 به نمایش در آمد، به وضوح معین است که گیمپلی بازی با تغییرات زیادی روبه رو بوده و به NieR: Automata نزدیک شده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش بازی NieR: Automata از 5 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بازی NieR: Automata از 5 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید