غولآخرهای Sekiro حسابی با دارک سولز فرق خواهند داشت

به گزارش وبلاگ اندورید، استودیوی فرام سافتویر (From Software) سازنده بازی سکیرو: سایه ها دو بار می میرند (Sekiro: Shadows Die Twice) اعلام نموده مبارزه با غولآخرهای این بازی با بلادبورن (Bloodborn) و سری بازی های دارک سولز (Dark Souls) تفاوت خواهد داشت. البته آنها هنوز مانند بازی های قبلی سخت خواهند بود ولی مکانیک های جدید بازی باعث می گردد که هر مبارزه خاص و منحصر به فرد باشد.

غولآخرهای Sekiro حسابی با دارک سولز فرق خواهند داشت

کارگردان بازی هیدِتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) در مصاحبه ای با نشریه گیم اینفورمر (Game Informer) گفته است که از مکانیک های جدید حرکتی بازی - به غیر از شنا کردن - استفاده شده تا مبارزاتی جدید ساخته گردد که نظیرش در بازی های قبلی دیده نشده است.

او در این باره گفته است: قابلیت های جدید حرکتی اجازه مانور بهتر و پویاتری را در میدان نبرد و به هنگام مبارزه با غولآخرها خواهد داد. قابلیت هایی که هم بازی نماینده و هم دشمنان می توانند از آنها بهره ببرند. قبلا بازی نماینده ها به دور پای غولآخرها می دویدند و به آن ضربه می زدند ولی با این قابلیت های جدید هر دوی شما می توانید از کل میدان برای مبارزه بهره ببرید.

البته همه مکانیک های حرکتی بازی در مبارزات با غولآخرها قابل استفاده نیستند. برخی از باس ها مانند بازی های دارک سولز غول پیکر هستند و باید همانند قبل آنها را نابود کرد. برخی از باس ها هم اجازه نمی دهند با استفاده از قلاب خود به این طرف و آن طرف میدان نبرد بروید یا با مخفی کاری از پشت آنها را بکشید. هر غولآخر یک نقطه ضعف به خصوص دارد که باید از آن برای نابودی او استفاده کرد.

برای فهمیدن این نقاط ضعف یا روش های مقابله با هر غولآخر لازم نیست حتما با آنها بجنگید. در بازی های قبلی سری سولز مکانیکی وجود داشت که در آن بازی نماینده های مختلف در نقشه بازی بازی برای یکدیگر پیغام می گذاشتند. ولی این مکانیک در این بازی وجود ندارد و بازی Sekiro کاملا آفلاین است. البته در دنیای بازی شما می توانید اطلاعاتی در خصوص آنها قبل از ورود بازی پیدا کنید. پیدا کردن این اطلاعات کاملا اختیاری است ولی میازاکی گفت که آنها می توانند شما را در برابر برخی از حقه های کثیف و ترفندهای فریبکارانه دشمن آماده نمایند.

غولآخرهای جدید تنها چیزی نیست که استودیوی فرام سافتویر در این بازی نسبت به بازی های قبل خودش تغییر می دهد. بازی اصلا حالت چند نفره نخواهد داشت و در نتیجه شما می توانید بازی را هر وقت خواستید متوقف (Pause) کنید. هم چنین برخلاف دارک سولز و بلاد بورن، مناطق دنیای بازی سکیرو به وسیله یک ناحیه مرکزی (هاب) به هم وصل هستند.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در 22 مارس برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "غولآخرهای Sekiro حسابی با دارک سولز فرق خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غولآخرهای Sekiro حسابی با دارک سولز فرق خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید