فروش آنلاین بلیت اتوبوس از مبدا تهران محدود شد

به گزارش وبلاگ اندورید، بعضی از شرکت های آنلاین فروش سفر در اعتراض به تصمیم اخیر انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان تهران مبنی بر کاهش کارمزد بلیت سفر، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس را قطع کردند.

فروش آنلاین بلیت اتوبوس از مبدا تهران محدود شد

به گزارش ایرنا، از صبح امروز (دوشنبه 25 بهمن) فروش بلیت اتوبوس آنلاین از مبدا تهران از سوی بعضی شرکت های آنلاین سفر که تا 70 درصد تامین بلیت فروشی آنلاین را بر عهده دارند قطع شده است و مسافران بسیاری از شهر ها از مبدا تهران برای خرید بلیت باید به صورت حضوری و سنتی به ترمینال های مسافری شهر خود مراجعه نمایند.

مدیر روابط عمومی یکی از شرکت های فروش آنلاین سفر امروز (دوشنبه) در این باره گفت: اخیرا انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان تهران، به یک باره ابلاغیه ای را خطاب به شرکت های آنلاین فعال در فروش بلیت اتوبوس کشور ارسال نموده که طی آن، بدون تشریح و توجیهی کارمزد فروش باید بیش از 50 درصد کاهش یابد.

وی گفت: این تصمیم دستوری و کارشناسی نشده موجب اعتراض بازیگران صنعت شده و مراتب به استحضار مسوولان برای آنالیز بیشتر نیز رسیده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل کسب وکار های آنلاین سفر طی چند روز گذشته فروش آنلاین بلیت اتوبوس از مبدا تهران را محدود کردند و از امروز نیز تصمیم گرفتند تا برطرف مشکل ایجاد شده از فروش آنلاین بلیت اتوبوس (از مبدا تهران) در پلتفرم های خود تا اطلاع ثانوی صرف نظر نمایند.

مشاهدات خبرنگار نیز حاکی از آن است که شرکت های اسنپ تریپ و مستربلیت و علی بابا که تا 70 درصد بازار فروش آنلاین بلیت اتوبوس را در اختیار دارند از امروز در هیچ مسیری از مبدا تهران بلیت اتوبوس نمی فروشند.

منبع: فرارو

به "فروش آنلاین بلیت اتوبوس از مبدا تهران محدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش آنلاین بلیت اتوبوس از مبدا تهران محدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید