سرپرست دفتر توسعه و ترویج صنایع دستی منصوب شد

به گزارش وبلاگ اندورید، در حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سرپرست دفتر توسعه و ترویج صنایع دستی این وزارتخانه منصوب شد.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج صنایع دستی منصوب شد

به گزارش خبرنگار وبلاگ اندورید، در حکم محمد خیاطیان خطاب به ویدا توحدی آمده است:

بنا به پیشنهاد معاون محترم صنایع دستی و هنرهای سنتی و نظر به تعهد و تجارب سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر توسعه و ترویج، منصوب می شوید.

برنامه ریزی و مطالعه در راستای تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم برای توسعه و ترویج صنایع دستی و هنرهای سنتی با رویکرد ارتقای کیفیت، بسترسازی و ایجاد ارتباط مؤثر و تبادل مبادلات علمی فرهنگی با مراکز تحقیقاتی در سطح ملی و بین المللی و همچنین برگزاری همایش ها، و سمینارهای ملی و بین المللی و همچنین برگزاری همایش ها و سمینارهای ملی، بهینه سازی و ایجاد پایگاه های اطلاع رسانی ملی و بین المللی برای معرفی و فراهم کردن زمینه پیشرفت صنایع دستی و هنرهای سنتی از جمله وظایفی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازمان دهی مناسب و بهره گیری از توان صاحب نظران و کارشناسان در راستای اهداف و مأموریت های وزارتخانه اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حق خواستارم.

منبع: میراث آریا

به "سرپرست دفتر توسعه و ترویج صنایع دستی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دفتر توسعه و ترویج صنایع دستی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید