ساعت طرح ترافیک تغییر کرد

به گزارش وبلاگ اندورید، تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک از ساعت 7:30 به ساعت 6:30 از فردا 15 فروردین خبر داد.

ساعت طرح ترافیک تغییر کرد

مجتبی شفیعی، در جلسه هماهنگی تمهیدات حمل و نقل و ترافیک همزمان با فعالیت مراکز آموزشی گفت: از فردا 15 فروردین 1401 طرح ترافیک از ساعت 6.30 آغاز می شود.

معاون شهردار تهران توضیح داد: با توجه به مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک ساعات پایانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ساعت 19 است که به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تا آخر این ماه، ساعت پایانی طرح ترافیک ساعت 17 است.

وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مراکز آموزشی از 14 فروردین ماه افزود: این تصمیم هر چند به یکباره اعلام شد اما شهرداری تهران برنامه ریزی هایی را در این زمینه به ویژه افزایش ظرفیت حوزه حمل و نقل عمومی انجام داده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: به رغم اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی تهران عقب ماندگی هایی وجود دارد که به دلیل بی توجهی در سال های گذشته ایجاد شده و رفع آن زمان بر است؛ اما سعی کردیم تا با تمام توان با اقداماتی مانند کاهش سرفاصله اعزام قطارهای ناوگان مترو و اتوبوس های BRT این کمبود را جبران کنیم.

شفیعی اظهار داشت: طبق دستور شهردار تهران امروز تا ساعت 9 صبح کل خطوط حمل و نقلی مترو و اتوبوس های تندرو رایگان است.

وی با اشاره به اعزام ناوگان در صورت ازدحام مسافر تاکید کرد: با مجوز پلیس راهور ون هایی را در خطوط پر تردد اعزام می کنیم تا جابه جایی مسافران انجام شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به افزایش شیفت رانندگان گفت: شهرداری تهران آمادگی دارد تا با همکاری شهروندان شرایط ترافیکی تهران را بهبود بخشد. در این زمینه از شهروندان می خواهیم تا با استفاده از حمل و نقل عمومی و همپایی سفر بار ترافیکی شهر را مدیریت کنند.

شفیعی با اشاره به شرایط ترافیک مرکز در اوایل روز کاری بعد از تعطیلات نوروز اظهار داشت: رصد شرایط ترافیک نشان از افزایش 35 درصدی ترافیک به نسبت سال گذشته در طول معابر درگیر دارد؛ این افزایش ترافیک شامل سفرهای آموزشی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ساعت طرح ترافیک تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت طرح ترافیک تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید