رسانه ها عملکردی در تراز دارالعباده داشته باشند

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران/یزد استاندار یزد در جمع خبرنگاران در بافق ضمن تاکید بر این که هنوز نتوانستیم سیما و تصویر یزد در تراز دارالعباده را معرفی کنیم، اظهار کرد: ماموریت سنگینی بر عهده رسانه های استان قرار گرفته است و باید آن گونه که شایسته است همه پتانسیل های استان یزد را به کشور و دنیا معرفی نمایند و عملکردی در تراز دارالعباده داشته باشند.

رسانه ها عملکردی در تراز دارالعباده داشته باشند

مهران فاطمی در خاتمه سفر یک روزه خود به بافق و در نشست با اهالی رسانه، اظهار کرد: مجموعه ارگان ها و نهادهای اداری و بعلاوه رسانه ها آن گونه که شایسته دارالعباده یزد است، حق این استان را ادا ننموده اند لذا همه نسبت به آن مدیون هستیم و باید در تراز استان، کارها را پیش ببریم.

وی اضافه نمود: رسانه ها وظیفه سنگینی در قبال استان دارند و از پایه های اصلی فراوری و پیشرفت در کشور و استان هستند و باید در شان و ردیف این استان فعالیت صورت گیرد.

وی با بیان این که هنوز نتوانستیم سیما و تصویر یزد در تراز دارالعباده را معرفی کنیم، ادامه داد: ماموریت سنگینی بر عهده رسانه های استان واقع شده است و باید آن گونه که شایسته است همه پتانسیل های استان یزد را به کشور و دنیا معرفی نمایند و عملکردی در تراز دارالعباده داشته باشند.

وی در زمینه ضعف بعضی مدیران در همراهی با رسانه ها نیز عنوان نمود: افتخار دارم که به عنوان عضو کوچکی از جامعه رسانه فعالیت داشته ام و همیشه حمایت خود را از اصحاب رسانه بیان نموده ام؛ نباید از نقد هیچ گونه ترسی داشته باشیم و در مورد جوابگو بودن مدیران استان نیز، هیچ مسئولی حق ندارد در این زمینه جوابگو نباشد و اگر گزارشی به ما داده گردد برخورد قانونی خواهد شد.

فاطمی ضرورت اتمام هر چه زودتر جاده بافق - بهاباد را یادآور شد و در این باره اظهار کرد: این راستا یکی از راه های مواصلاتی است که بنا بر سفرهای شهرستانی که داشتم از نزدیک با خطرات آن روبرو شده ایم و انشاءالله از محل اعتبارات ملی و استانی و بعلاوه مسئولیت اجتماعی واحدهای صنعتی و معدنی|، هرچه زودتر به پایان خواهد رسید.

استاندار در مورد فرایند تقسیمات اراضی و تبدیل یک بخش به شهرستان هم گفت: همه این فرایندهای قانونی در تقسیمات کشوری انجام و پس از آنالیز ها به ما ابلاغ می گردد و در استان ملزم به اجرای آن هستیم البته انتقاداتی اگر وجود داشته باشد جمع بندی و به واحد تقسیمات کشوری ارسال می کنیم ولی هر گونه تصمیم گیری در این واحد انجام خواهد شد.

فاطمی اضافه نمود: در طول هفته در ساختمان های اداری و در قالب جلسات و نشست های مختلف در حال پیگیری و تصمیم گیری در مورد طرح ها و برنامه های کلان استان و رسیدگی به امورات مردم هستیم اما وجود کارهای زیاد به جای مانده روی زمین، باعث شد تا آدینه ها را به حضور در منطقه ها مختلف استان و نشستن پای درد دل مردم و پیگیری مطالبات آن ها اختصاص دهیم.

وی گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد، کوشش همه مدیران و مسئولان استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بر اختصاص سهم بیشتر مصوبات به شهرستان های کمتر برخوردار بود که خوشبختانه این مهم به لحاظ حجم مصوبات و اعتبارات محقق شد و شرایط عادلانه تری به وجود آمد.

فاطمی به مطالبات و درخواست های مطرح شده در این ملاقات هم اشاره و گفت: تمامی موارد مطرح شده در این ملاقات، در جلسه کارگروه توسعه شهرستان آنالیز و تصویب می گردد و از طرفی اجرای مصوبات از مرکز استان به صورت ویژه پیگیری و گزارش تحقق آن ها، اعلام خواهد شد.

استاندار در خاتمه نیز با بیان اینکه عزم جدی ما بر این است که مسائل و مسائل منطقه ها کمتر برخوردار در لابه لای مسائل روزمره گم نگردد، عنوان نمود: امکان حل یکباره مسائل و مطالبات مطرح شده وجود ندارد اما پیگیری های لازم برای حل مسائل این منطقه ها و شتاب بخشی به فرایند رشد، پیشرفت و تعالی این منطقه در طول دولت سیزدهم را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رسانه ها عملکردی در تراز دارالعباده داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها عملکردی در تراز دارالعباده داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید