حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرگزاری خبرنگاران- مدافع پاری سن ژرمن از پیروزی هم تیمی اش در رقابت توپ طلا حمایت کرد.

حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا

به گزارش وبلاگ اندورید، سرخیو راموس می گوید امیدوار است لیونل مسی جایزه توپ طلا را با خود به خانه بیاورد. به نقل از ESPN، مراسم توپ طلا در حالی امشب برگزار می شود که تمام فوتبالدوستان منتظر اعلام نام برنده معتبرترین جایزه فردی دنیای فوتبال هستند. در این میان از لیونل مسی به عنوان یکی از جدی ترین نامزدهای این جایزه نام برده می شود و حال سرخیو راموس، رقیب گذشته و هم تیمی فعلی لیونل مسی در پاری سن ژرمن می گوید امیدوار است این ستاره آرژانتینی یک بار دیگر برنده این جایزه شود.

راموس که روز گذشته برای اولین بار در کنار مسی در ترکیب پاری سن ژرمن به میدان رفت، در این باره به ESPN گفت:

بله قطعا امیدوارم او برنده شود. قطعا از هم تیمی ام حمایت می کنم. تمام شانس های دنیا را در این راستا برای او می خواهم. مسی در فرم خوبی است و فکر می کنم از آن دست بازیکنانی محسوب می شود که واقعا تفاوت را رقم می زند. او بازیکنی استثنایی است و داشتن او در تیم یک مزیت محسوب می شود. فکر می کنم اندک اندک هر یک از ما کیفیت های مان را به تیم اضافه می کنیم و پاری سن ژرمن از قبل هم بزرگتر می شود و می تواند به چیزهایی که ما می خواهیم برسد.

در صورتی که مسی امشب برنده توپ طلا شود، به رکورد استثنایی 7 بار پیروزی در این مراسم می رسد و دست نیافتنی تر از گذشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید