حسن آقاکریمی: جشنواره فجر؛ ویترین سلایق مختلف است

به گزارش وبلاگ اندورید، تهران (پانا) - یک تهیه کننده سینما گفت جشنواره فیلم فجر با 39 دوره سابقه برگزاری، سال جاری باید جلوه گر سینمای ایران در همه زمینه ها باشد.

حسن آقاکریمی: جشنواره فجر؛ ویترین سلایق مختلف است

حسن آقاکریمی در گفت وگو با پانا درباره برگزاری چهلمین دوره این رویداد سینمایی اظهار کرد: به نظرم جشنواره فیلم فجر با 39 دوره سابقه برگزاری، سال جاری باید جلوه سینمای ایران در همه زمینه ها باشد.

او اضافه نمود: این جشنواره، یک جشنواره ملی است و مربوط به جناح خاصی نیست؛ به نظرم هر چه در جشنواره فیلم فجر آثار از سلایق مختلف انتخاب گردد، این می تواند نقطه قوت برای جشنواره قلمداد گردد. من برای برگزارنمایندگان و دست اندرکاران جشنواره آرزوی موفقیت می کنم.

آقاکریمی با اشاره به سال های اولیه برگزاری جشنواره فیلم فجر، مطرح نمود: به نظرم دوره های اولیه برگزاری این جشنواره و سال 61 خاطره انگیزترین دوره ها بود؛ زیرا زمانی که همه فکر می کردند سینما به محاق فراموشی سپرده می گردد، این جشنواره برگزار گردید.

تهیه نماینده فیلم سینمایی روز کارنامه ادامه داد: به خاطر دارم در دوره بیست وسوم جشنواره که فیلم بیدارشو آرزو از کیانوش عیاری را در جشنواره داشتیم؛ فیلم آنقدر تاثیرگذار بود که در جلسه مطبوعاتی که با منتقدان داشتیم، فیلم را به عنوان یک اثر مستند ارزیابی کردند! این موضوع برای ما عجیب بود، چرا که ما فقط در طول این 100 دقیقه، فیلم فقط یک پلان مستند داشتیم، آن هم صحنه ای از فرودگاه بم بود که پرواز هواپیماهای متعدد را به صورت شات های هوایی از هواپیماهایی مختلف استفاده نموده بودیم، چرا که امکان بازسازی آن را نداشتیم. این فیلم صددرصد بازسازی بود و کیانوش عیاری آنقدر خوب این فیلم را بازسازی نموده بود که حتی منتقدان هم تصور می کردند فیلم مستند دیدن می نمایند!

منبع: خبرگزاری پانا

به "حسن آقاکریمی: جشنواره فجر؛ ویترین سلایق مختلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن آقاکریمی: جشنواره فجر؛ ویترین سلایق مختلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید