شرح سوده نجفی در رابطه با دلیل تعطیلی جلسه دیروز شورای شهر ، به هیچ عنوان شائبه سیاسی کاری وجود نداشت

به گزارش وبلاگ اندورید، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در مورد عدم حضور بعضی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته شورا توضیحاتی ارائه کرد.

شرح سوده نجفی در رابطه با دلیل تعطیلی جلسه دیروز شورای شهر ، به هیچ عنوان شائبه سیاسی کاری وجود نداشت

به گزارش وبلاگ اندورید، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با علت عدم حضور خود و چند تن از اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته شورا اظهار کرد: اولاً در این زمینه باید به نکته ای اشاره کنم که به هیچ عنوان مسئله ما سیاسی نبوده بلکه موضوع ما یک مسئله فنی و تخصصی بوده است و موضوع بر می گردد به آنالیز ردیف ها و تبصره های لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران که در این زمینه نیز احتیاج است توضیحاتی مطرح گردد .

او ادامه داد: روز دوشنبه حوالی ساعت 3:15 تا 4 بعدازظهر، ردیف ها و تبصره های بودجه 1402 شهرداری تهران به رؤسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران داده می گردد تا مورد آنالیز قرار بگیرد اما این ردیف ها و تبصره ها در اواخر ساعات پایانی شب در اختیار سایر اعضا قرار می گیرد و به جهت اینکه اعضای شورای شهر تهران معتقد بودند زمان کافی برای آنالیز ردیف ها و تبصره ها بودجه نداشتند به همین جهت در جلسه روز گذشته حضور پیدا نکردند .

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران توضیح داد: البته ما پیش از شروع یکصدوسی ویکمین جلسه شورای شهر تهران در روز گذشته این موضوع را با بزرگان شورا از جمله آقای چمران رئیس شورای شهر مطرح کردیم و درخواست کردیم تا آنالیز ردیف ها و تبصره های بودجه شهرداری تهران به جلسه بعدی (یکشنبه هفته آینده) موکول گردد تا اعضا زمان بیشتری را جهت آنالیز ردیف ها و تبصره های بودجه 1402 شهرداری تهران داشته باشند .

نجفی با تاکید بر اینکه عدم حضور بعضی از اعضای شورای شهر تهران به هیچ عنوان شائبه سیاسی کاری نداشته و ندارد گفت: دلایل عدم حضور بعضی از اعضا کاملا یک کار کارشناسی بوده و ما همگی ولایتمدار و ولایی هستیم و به هیچ عنوان دنبال کار سیاسی نبوده و نیستیم .

او گفت: البته عصر روز گذشته جلسه ای در قالب جلسه هم اندیشی با حضور اکثریت اعضای شورای شهر تهران در سالن شیبانی برگزار گردید که در این جلسه در ارتباط با نحوه آنالیز ردیف ها و تبصره ها و بعلاوه رای گیری در باب آنها گفتگو شد و ان شاءالله در جلسه یکشنبه هفته آینده آنالیز تبصره ها و ردیف های بودجه 1402 شهرداری تهران در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت .

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: تاکید مجددی بر این موضوع داریم که اعلام گردد به هیچ عنوان ما در پی کار سیاسی نبوده ایم و با توجه به اینکه یکی از وظایف شورای شهر تهران؛ تصویب بودجه شهرداری تهران است به همین جهت اعضا معتقدند که باید زمان مناسب تر و بیشتری را برای آنالیز بودجه داشته باشند و به همین جهت نیز روز گذشته در صحن شورا حاضر نشدند .

نجفی با تاکید بر اینکه عدم حضور شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته به هیچ عنوان مقابله با سایر اعضا و شهردار تهران نبوده و نیست، گفت: بحث ما فنی بوده و بر آن اصرار داشتیم و دوستان هم اصلاح کردند و چنانچه مورد خاصی هم باشد نیز به وسیله قوانین و مقررات تذکر می دهیم و مسئله شخصی و سیاسی نداشته ایم .

وی اظهار داشت: با توجه به تعویق افتادن زمان آنالیز تبصره ها و ردیف های بودجه 1402 شهرداری تهران به جلسه بعدی؛ اعضای شورا زمان بیشتری را برای آنالیز ردیف ها و تبصره ها خواهند داشت و ان شاءالله در جلسه بعدی به آن خواهند پرداخت.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرح سوده نجفی در رابطه با دلیل تعطیلی جلسه دیروز شورای شهر ، به هیچ عنوان شائبه سیاسی کاری وجود نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح سوده نجفی در رابطه با دلیل تعطیلی جلسه دیروز شورای شهر ، به هیچ عنوان شائبه سیاسی کاری وجود نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید