تمرین مین روبی آمریکا ، انگلیس و عربستان سعودی در خلیج فارس

به گزارش وبلاگ اندورید، نیروی دریایی آمریکا از انجام عملیات مین روبی با نیروی دریایی انگلیس و نیروی دریایی سعودی در آب های خلیج فارس اطلاع داد.

تمرین مین روبی آمریکا ، انگلیس و عربستان سعودی در خلیج فارس

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اندورید، نیروی دریایی آمریکا به تازگی در بیانیه ای از برگزاری یک رزمایش مین روبی مشترک با پرسنل نیروی دریایی انگلیس و عربستان در آب های خلیج فارس اطلاع داد.

به نوشته وبگاه نیوی ریکاگنیشن نیروی دریایی آمریکا در بیانه ای در نهم جولای (پنجشنبه 19 تیر) گفت که طی روزهای گذشته یک عملیات مشترک مین روبی با نیروی دریایی عربستان و انگلیس در خلیج فارس انجام داده است.

این آموزش شامل شبیه سازی های واقعی شکار مین بود که در آن یگان های شرکت کننده ضمن رعایت روشهای استاندارد شکار مین، شبه مین ها را کشف می کردند. در این تمرین مشترک دو فروند کشتی نیروی دریایی آمریکا به نام های دکسترو و گلادیاتور، یک فروند کشتی نیروی دریایی انگلیس به نام براکلزبی و یک فروند کشتی نیروی دریایی عربستان به نام الشقرا حضور داشتند.

به نوشته این منبع خبری، این تمرین در منطقه عملیاتی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه انجام شد.

چندی قبل نیز ناوگان پنجم دریایی آمریکا حاضر در منطقه همراه با نیروی دریایی انگلیس یک رزمایش مشترک مین روبی را در خلیج فارس برگزار کردند. در این رزمایش علاوه بر کشتیهای مین روب، بالگردهای ام ایچ-53، غواصان و تجهیزات کنترل از راه دور ویژه اعماق دریا ، کشتیهای کلاس اونجر و قایقهای گشتی حضور داشتند. آمریکا مدعی است که این تمرین ها جهت پشتیبانی از حمل و نقل تجاری و تامین امنیت تردد دریایی صورت می گیرد. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تمرین مین روبی آمریکا ، انگلیس و عربستان سعودی در خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین مین روبی آمریکا ، انگلیس و عربستان سعودی در خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید