تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا ابتدای تیر

به گزارش وبلاگ اندورید، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: با ابلاغ سازمان بیمه سلامت، تمامی دفترچه های بیمه سلامت تا ابتدای تیر امسال تمدید اعتبار شده است.

تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا ابتدای تیر

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از ایرنا، نادر نانبخش، مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی در گفت وگو با وبلاگ اندورید اضافه نمود: در حال حاضر بیش از 2 میلیون نفر از جمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش صندوق های مختلف بیمه سلامت هستند و فقط 30 هزار نفر بیمه شده صندوق ایرانیان استان، با واریز مبلغ حق بیمه خود، احتیاج به تمدید دفترچه درمانی دارند و بقیه دفاتر درمانی به صورت اتوماتیک تا اول تیر ماه تمدید می گردد.

وی اعلام کرد: همه دفاتر پیشخوان دولت استان که طرف قرارداد این اداره کل هستند، همگام با کارکنان اداره بیمه سلامت در ایام تعطیلات و قرنطینه نسبت به ارائه خدمات مورد احتیاج بیمه شدگان اقدام می نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: در 63 دفتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت در این استان، طی 2 هفته شروع امسال بیش از 6 هزار دفترچه درمانی به چاپ رسیده است.

نانبخش تاکید نمود: بیمه شدگان با بهره بردن از خدمات غیر حضوری برای انجام کارهای غیر ضروری کمتر به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.

بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده که از سال 1393 اجرا شده و در کنار صندوق های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح حرفی برای گفتن دارد و با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص احتیاجمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره مند شده اند.

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بیش از 2 میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش پنج صندوق این سازمان شامل صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا ابتدای تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا ابتدای تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید