تصمیم دولت برای توسعه 20میلیون فیبرنوری به منازل و کسب وکارها

به گزارش وبلاگ اندورید، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فردا برای وزارت ارتباطات عید در عید است. از یک سو شب میلاد مولاست و در دل های عاشقان، شور و شادی برپاست و از سوی دیگر به فضل خداوند، اجرای یکی از بزرگترین پروژه های ملی در حوزه ارتباطات با رونمایی از طرح ملّی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح 500 هزار پورت فیبرنوری پرسرعت، شروع می گردد.

تصمیم دولت برای توسعه 20میلیون فیبرنوری به منازل و کسب وکارها

وی اضافه کرد: این پروژه که هم به لحاظ اهمیت و وسعت اجرا و هم زمان اجرا و مقدار سرمایه گذاری، جزو پروژه های ملّی به شمار می آید، طعم آن به تدریج کام ملت قدرشناس ایران را شیرین خواهد نمود.

وزیر ارتباطات تاکید نمود: دولت سیزدهم مصمم است که انشالله کار 10 ساله را در طول سه چهار سال انجام دهد. فیبر نوری باید به 20 میلیون خانه و محل کسب و کار برسد و شبکه پایدار، پرسرعت و ایمن را تامین کند.

زارع پور ادامه داد: برای این کار بزرگ، غیر از بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی همانند وزارتخانه های ارتباطات و نیرو و شهرداری ها و استانداری ها، همه اعضای خانواده بزرگ ارتباطات کشور نیز از شرکت مخابرات ایران گرفته تا فراهم کنندگان ارتباطات ثابت (FCP ها) و اپراتورهای تلفن همراه، پای کار آمده اند.

وی اضافه کرد: با اجرای تدریجی این پروژه، مردم عزیز ما سرعت های چند 10 و بلکه صدمگابیت بر ثانیه را تجربه خواهند کرد و طعم شیرین استفاده از انواع خدمات را بر بستر این شبکه پرسرعت خواهند چشید

منبع: خبرگزاری مهر

به "تصمیم دولت برای توسعه 20میلیون فیبرنوری به منازل و کسب وکارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم دولت برای توسعه 20میلیون فیبرنوری به منازل و کسب وکارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید