تصاویر، تلفات سیل ژاپن به 56 نفر رسید

به گزارش وبلاگ اندورید، شمار تلفات سیل ویرانگر درجنوب غربی ژاپن در حالی به 56 تن رسید که هزاران نیروی امدادی در حال یافتن ناپدیدشدگان و یاری به مردم برای تخلیه محل هستند.

تصاویر، تلفات سیل ژاپن به 56 نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اندورید، کشته های ناشی از بارانهای سیل آسا در جنوب غربی ژاپن به 56 تن رسید.

به گزارش خبرگزاری کیودو شمار تلفات ناشی از بارانهای سیل آسا که از چندی قبل در کیوشو در جنوب غربی ژاپن آغاز شد روز سه شنبه به 56 تن رسید. این در حالی است که مناطق شمالی کیوشو نیز تحت تاثیر این سیل قرار گرفته و اینک دهها هزار سرباز ژاپنی و دیگر نیروهای امدادی برای عملیات جستجوی ناپدید شدگان و یاری به تخلیه مردم از مناطق سیل زده در منطقه مستقر هستند.

اداره هوا شناسی ژاپن دستور تخلیه 1.28 میلیون نفر در جنوب غربی این کشو را صادر نموده است. مقامات ژاپنی با پیش بینی آسیب های جدی تر از ساکنان این مناطق خواسته اند که در صورت عدم دسترسی به یک پناهگاه اضطراری ، به ساختمانهایی با ستونهای قویتر نقل مکان نمایند.

بارش شدید باران باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه هایی از قبیل رودخانه کوما و شده است. ساکنان این مناطق برای در امان ماندن و نجات خودشان به سقف خانه ها پناه برده اند و آنجا در انتظار نیروهای امدادی مانده اند. بسیاری از ساکنان مناطقی که هشدار تخلیه دریافت نموده بودند، از بیم ابتلا به ویروس کرونا ترجیح دادند در منازل باقی بمانند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "تصاویر، تلفات سیل ژاپن به 56 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، تلفات سیل ژاپن به 56 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید