تشدید فشارها بر ترامپ

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرگزاری خبرنگاران- یک قاضی در نیویورک فشار های خود را بر تجارت خانوادگی دونالد ترامپ رئیس جمهور قبلی آمریکا و چند همکار وی افزایش داده است.

تشدید فشارها بر ترامپ

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اندورید، یک قاضی در نیویورک روز آدینه فشار های خود را بر تجارت خانوادگی دونالد ترامپ رئیس جمهور قبلی آمریکا و چند همکار وی افزایش و به آن ها دستور داد اسنادی را در اختیار بازرسان ایالتی قرار دهند تا مشخص گردد آیا شرکت ترامپ برای دریافت وام بانکی و برخورداری از مزایای اقتصادیاتی، دارایی هایی خود را به درستی اعلام نموده است.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت: این دومین ضربه ای بود که آرتور انگورون قاضی دادگاه عالی ایالتی در منهتن، در هفته های اخیر به شرکت ترامپ وارد نموده است.

انگورون ماه دسامبر به شرکت ترامپ که سازمان ترامپ نام دارد دستور داد سوابقی را که وکلای این شرکت کوشش نموده بودند مخفی نگه دارند ارائه کند. یک ساختمان در شهر نیویورک از جمله مکان هایی است که لتیتیا جیمز دادستان ایالت نیویورک درباره آن ها تحقیق می نماید.

انگورون روز آدینه پا را از این هم فراتر گذاشت و گفت حتی اسناد بیشتر و همچنین مصاحبه ها با یک شرکت حقوقی استخدام شده توسط سازمان ترامپ، باید به دفتر دادستان نیویورک تحویل داده گردد.

صدور این حکم یادآور این است که ترامپ به عنوان یک شهروند عادی، با خطر جدی قانونی روبرو است. ترامپ حدود یک هفته پیش در حالی از سمت رئیس جمهور کنار رفت که به علت هجوم طرفدارانش به ساختمان کنگره، برای بار دوم استیضاح شد. سنا نیز بزودی جلسه محاکمه استیضاح وی را برگزار خواهد نمود.

جدی ترین تهدید های پیش روی رئیس جمهور پیشین شامل تحقیقات جنایی دادستان منطقه منهتن و تحقیقات مدنی دادستان کل منهتن در خصوص کلاهبرداری احتاقتصادی در معاملات تجاری ترامپ پیش از ریاست جمهوری اش است.

تحقیقات خانم جیمز در مارس 2019 پس از آن شروع شد که مایکل کوهن وکیل ترامپ به کنگره گفت ترامپ در اظهارنامه های اقتصادی خود اغراق نموده بود تا بتواند وام های بانکی دریافت کند و در جا های دیگر، دارایی های خود را به میزان کمتری گفت تا میزان اقتصادیات خود را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تشدید فشارها بر ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید فشارها بر ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید