اپلیکیشن iOS خبرنگاران را رایگان از اپ استور دانلود کنید

به گزارش وبلاگ اندورید، بعد از اعمال تحریم های اپل علیه اپلیکیشن های ایرانی که منجر به حذف بسیاری از برنامه های داخلی، از جمله خبرنگاران از این فروشگاه اپلیکیشن شد، خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که نسخه iOS اپلیکیشن خبرنگاران برای آیفون و آیپد یک بار دیگر در اپ استور برای دانلود رایگان در دسترس قرار گرفته است؛ البته این بار در شکل و شمایلی متفاوت.

اپلیکیشن iOS خبرنگاران را رایگان از اپ استور دانلود کنید

هم اکنون با مراجعه به اپ استور و جست وجوی عبارت Diktionary، می توانید نسخه iOS وبلاگ اندورید را (با حجمی حدود 77 مگابایت) دانلود کنید. فراموش نکنید پیش از دانلود اپلیکیشن حتما باید فیلترشکن خود را ببندید. با این کار اپلیکیشن وبلاگ اندورید به راحتی روی تمام آیفون ها و آیپدهای مبتنی بر iOS 10 و جدیدتر نصب می شود.

برای دانلود اپلیکیشن iOS وبلاگ اندورید از اپ استور کافیست دکمه زیر را بزنید.

شاید بپرسید چرا اپلیکیشن وبلاگ اندورید با عنوان Diktionary در اپ استور منتشر شده است؟ این کار روشی متداول برای دلوپرهای ایرانیست که تحریم های اپل را دور بزنند و از حذف شدن اپلیکیشن جلوگیری کنند. بنابراین، اگر هنگام نصب اپلیکیشن با عبارت دیکشنری روبرو شدید، نگران نباشید. اگر در زمان دانلود از فیلترشکن استفاده نکنید می توانید با خیال راحت اپلیکیشن را نصب کنید و به فروشگاه وبلاگ اندورید وارد شوید.

لازم به ذکر است که با انتشار مجدد اپلیکیشن وبلاگ اندورید روی اپ استور، همچنان امکان دانلود از استورهای ایرانی نظیر سیبچه، سیب اپ و اناردونی از بین نرفته و اگر در یکی از این استورها حساب کاربری داشته باشید همچنان قادر به دانلود اپلیکیشن iOS وبلاگ اندورید هستید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپلیکیشن iOS خبرنگاران را رایگان از اپ استور دانلود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن iOS خبرنگاران را رایگان از اپ استور دانلود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید