اولین هت تریک رونی در فوتبال آمریکا منجر به پیروزی تیمش شد

به گزارش وبلاگ اندورید، فوتبال جهان- ستاره سابق منچستریونایتد برای اولین بار در دوران بازیگری اش در لیگ آمریکا پیروز به ثبت هت تریک شد.

اولین هت تریک رونی در فوتبال آمریکا منجر به پیروزی تیمش شد

به گزارش وبلاگ اندورید، تیم فوتبال دی سی یونایتد که وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس برای آن توپ می زند، بامداد امروز پیروز شد میهمان خود رئال سالت لیک را در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) شکست دهد که در این بازی، ستاره انگلیسی این تیم وین رونی پیروز به زدن 3 گل شد.

این اولین هت تریک رونی در MLS و پنجمین بازی اش از زمان پیوستن به دی سی یونایتد بود که در آن بیش از یک گل به ثمر رساند. رونی اما هنوز پیروز نشده در بازی های خارج از خانه برای تیمش گل بزند و تمام 15 گل او در بازی های خانگی بوده است.

علاوه بر فاز هجومی که عملکردی درخشان داشته و بامداد امروز هم 5 گل دیگر به گل های زده دی سی یونایتد افزود، خط دفاعی تیم هم در این فصل عملکردی تحسین برانگیز داشته و هنوز به رقبا اجازه باز کردن دروازه اش را نداده است. این سومین بازی بدون گل خورده دی سی یونایتد در این فصل بوده است. با احتساب بازی های بدون گل خوده فصل گذشته اش هم دی سی یونایتد اکنون 372 دقیقه است که در فصل عادی MLS گلی دریافت نمی کند، ضمن اینکه این تیم در 12 بازی متوالی در طول فصل (بدون احتساب بازی های مرحله پلی آف) شکست نخورده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اولین هت تریک رونی در فوتبال آمریکا منجر به پیروزی تیمش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هت تریک رونی در فوتبال آمریکا منجر به پیروزی تیمش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید