انگیزه زیادی برای جبران نتایج هفته های اخیر داریم

به گزارش وبلاگ اندورید، زونیمیر سولدو ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل بازی با نفت مسجد سلیمان، گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که ما در دو بازی گذشته، نتایج خوبی نگرفتیم و اشتباهات فردی و تصمیم بد داوران علیه تراکتور در آن تأثیرگذار بود.

انگیزه زیادی برای جبران نتایج هفته های اخیر داریم

وی اضافه نمود: ما در طول هفته تلاش کردیم تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم؛ چرا که خوب تمرین کرده ایم و آماده هستیم.

سولدو خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای رقیب قائل هستم، نفت مسجد سلیمان را آنالیز کرده ایم، نفرات خوب و تیم منسجمی دارند. باتوجه به شرایط حاکم بر تیم، انگیزه بالایی برای بازی فردا داریم. ما تمام تلاشمان را برای ارائه بازی خوب انجام می دهیم.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: من در روزهای اول حضورم در تراکتور، تاکید کردم که کار سخت و زیادی داریم، بازیکنان خوب و باکیفیتی جدا شدند و جایگزین های خوبی جذب نشده اند. همچنین تمرینات آماده سازی مناسبی هم انجام نشده است.

وی اضافه نمود: ما خوب تمرین کرده ایم ولی فشردگی مسابقات کار را سخت تر می کند. بنده به ادامه کار امیدوار هستم و بازیکنان وظایفشان را برای دیدار با نفت مسجد سلیمان می دانند.

سولدو با بیان اینکه می دانم بازیکنان از نظر بدنی در شرایط استاندارد نیستند، گفت: فشردگی مسابقات اجازه بهبود این شرایط را نمی دهد. به فکر تقویت تیم هستیم و چند بازیکن جذب می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دنبال بهانه جویی نیستم، مصدومیت بازیکنان تا حدودی به بدنسازی تیم بستگی دارد. فوتبال همراه با آسیب دیدگی بوده و برخوردها در فوتبال طبیعی است. ما باید بازیکنان را حفظ کنیم.

سولدو در خاتمه خاطرنشان کرد: آسیب دیدگی بازیکنان تقریباً تمام شده و چند نفر از آنان شرایط حضور در ترکیب را دارند، ولی اخباری هنوز بهبود نیافته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انگیزه زیادی برای جبران نتایج هفته های اخیر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه زیادی برای جبران نتایج هفته های اخیر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید