انتقال امباپه به رئال مادرید منتفی شد

به گزارش وبلاگ اندورید، به نظر می رسد انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید منتفی شده باشد.

انتقال امباپه به رئال مادرید منتفی شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اندورید، در ساعات اخیر دوباره نشریات اسپانیایی خبر از آغار مذاکررات بین دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه و حتی امکان پرداخت رقم هنگفت 200 میلیون یورویی از سوی باشگاه اسپانیایی برای خرید این بازیکن داده بودند. اخباری در خصوص احتمال حضور وینیسیوس جونیور در این معامله و نهایی شدن این انتقال مطرح شده بود، اما به نظر می رسد این انتقال در تابستان سال جاری نهایی نخواهد شد.

در حالی که چیزی حدود 24 ساعت تا انتها بازار تابستانی به جای مانده، رادیو مونته کارلو مدعی شد رئال مادرید از جذب کیلیان امباپه منصرف شده و این موضوع را به سران باشگاه پاری سن ژرمن هم اطلاع داده است. گرچه فقط یک سال از قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی به جای مانده بود، اما رئال مادرید حتی حاضر به پرداخت 180 میلیون یورو هم شد که باز هم مورد قبول پاری سن ژرمن قرار نگرفت.

فقط یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پاریس به جای مانده و باید دید آیا این بازیکن قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید می نماید و یا در تابستان سال بعد به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. به هر حال به نظر می رسد این انتقال حداقل در این تابستان منتفی شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتقال امباپه به رئال مادرید منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال امباپه به رئال مادرید منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید