اردبیل می تواند سرآمد گردشگری طبیعی باشد، استفاده از ظرفیت اردبیل برای جذب گردشگر سلامت از آذربایجان

به گزارش وبلاگ اندورید، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ظرفیت اردبیل و هم جواری این استان با کشور آذربایجان گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در استان اردبیل می توانیم آن را دنبال کنیم، جذب گردشگر سلامت از جمهوری آذربایجان است که در این خصوص به توافق های خوبی با مسئولان کشور آذربایجان رسیده ایم.

اردبیل می تواند سرآمد گردشگری طبیعی باشد، استفاده از ظرفیت اردبیل برای جذب گردشگر سلامت از آذربایجان

به گزارش خبرنگار وبلاگ اندورید، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری امروز چهارشنبه 3 مرداد در بدو ورود به اردبیل در فرودگاه این شهر و در جمع وبلاگ اندورید اضافه کرد: یکی از انواع گردشگری، گردشگری سلامت است که در این میان از کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان گردشگران سلامت وارد ایران می شوند که در این میان با توجه به اشتراکات بین اردبیل و جمهوری آذربایجان و نزدیکی جغرافیایی می توان از این فرصت بهره بهتری برای جذب گردشگر سلامت برد که البته روند جذب گردشگر سلامت در ماه های اخیر رشد مناسبی داشته است.

او همچنین به طبیعت بکر استان اردبیل اشاره نمود و اضافه کرد: خوشبختانه اردبیل در حوزه گردشگری طبیعی نیز ظرفیت های بسیار خوبی دارد که خوشبختانه علاقه مندی استاندار اردبیل به حوزه گردشگری می تواند به توسعه گردشگری طبیعی در این استان یاری کند.

او اضافه کرد: اردبیل می تواند سرآمد گردشگری طبیعی باشد.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: مهمترین هدفم از سفر به اردبیل آنالیز ظرفیت ها و فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری در این استان است و برنامه های ویژه ای برای توسعه گردشگری اردبیل داریم .

منبع: میراث آریا

به "اردبیل می تواند سرآمد گردشگری طبیعی باشد، استفاده از ظرفیت اردبیل برای جذب گردشگر سلامت از آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل می تواند سرآمد گردشگری طبیعی باشد، استفاده از ظرفیت اردبیل برای جذب گردشگر سلامت از آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید