ادعای نگران کننده؛ وریا غفوری از استقلال جدا شد

به گزارش وبلاگ اندورید، ایلنا نوشت: فصل جابجایی تابستانی فوتبال ایران این روز ها حسابی داغ است و باشگاه های مختلف مشغول مذاکره برای جذب بازیکنان مد نظر و بستن تیم های فصل آینده خودشان هستند و مخاطبین فوتبال هم با حساسیت خاصی اخبار پیرامون جابجایی تیم های محبوب خودشان را پیگیری می نمایند.

ادعای نگران کننده؛ وریا غفوری از استقلال جدا شد

یکی از بازیکنانی که این روز ها حسابی اخبار و شرایط فصل آینده او مورد توجه قرار گرفته است، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال است که ظاهراً با این باشگاه به سرانجام خط رسیده و دیگر شانسی برای ماندن در این تیم برای فصل آینده ندارد و کوشش هایی که برای ادامه همکاری او با این تیم انجام شده هم تا کنون بی نتیجه بوده است.

این بازیکن چند وقتی است که مورد توجه فولاد خوزستان قرار گرفته و صحبت هایی هم با این باشگاه داشته و حتی جواد نکونام هم پیش از این تمایل برای جذب او را علنی نموده بود و عنوان نموده بود اگر استقلال تمایلی به حفظ وریا نداشته باشد برای جذب او اقدام خواهد نمود.

آخرین آنالیز ها نشان می دهد غفوری با فولادی ها توافق اولیه را انجام داده است و به زودی تکلیف او با این باشگاه روشن خواهد شد و طبق شنیده ها به نظر می رسد تا 48 ساعت آینده شرایط کاپیتان استقلال برای توافق نهایی با فولاد معین خواهد شد.

لازم به ذکر است در روز یازدهم تیر ماه امسال تمرینات پیش فصل فولاد خوزستان شروع شد و نکونام میخواهد هر چه سریعتر با نفرات کامل برنامه های تمرینی اش را برای فصل بعد پیگیری کند.

منبع: فرارو

به "ادعای نگران کننده؛ وریا غفوری از استقلال جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای نگران کننده؛ وریا غفوری از استقلال جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید