آیا استخرهای شنا در خراسان جنوبی بسته خواهد ماند؟

به گزارش وبلاگ اندورید، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برای بازگشایی دوباره استخر های شنا هماهنگی و برنامه ریزی هایی در حال اجرا است.

آیا استخرهای شنا در خراسان جنوبی بسته خواهد ماند؟

به گزارش وبلاگ اندورید از بیرجند، اسلامی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در زمان استاندار اسبق نامه نگاری با ستاد کرونا برای بازگشایی استخر ها داشتیم که به علت رنگ بندی های کرونایی مورد قبول قرار نگرفت، ولی هماهنگی ها در حال اجرا است که با یک برنامه ریزی درست بازگشایی انجام گردد.

وی با اشاره به حضور استاندار تازه مطرح نمود: زمان بازگشایی را نمی توانیم اعلام کنیم چرا که احتیاج به ملاقات و هماهنگی با استاندار تازه و مصوبه ستاد کرونا است.

به گفتۀ اسلامی با این وجود از آنجایی که در دیگر استان ها استخر ها بازگشایی شده اند و هیچ مسئله ای با توجه به رنگ بندی هم ندارند، این برنامه ریزی در حال اجرا است تا با شرایط تعیین شده از قبیل فاصله گذاری، شیفت بندی مناسب و تعداد مورد پذرش در هر شیفت و پروتکل های بهداشتی استخر های استان هم باز شوند.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه شرایط کرونا ادامه دار خواهد بود، گفت: استخرداران بیشترین آسیب را دیده اند و ضروری است که حتماً ساماندهی درستی در این زمینه انجام گردد.

انتهای پیغام /ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آیا استخرهای شنا در خراسان جنوبی بسته خواهد ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا استخرهای شنا در خراسان جنوبی بسته خواهد ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید